ekdal Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 har ett par spørsmål jeg lenge har lusrt på om min kjære lille primera: -Hvordan ta ut intrument skiver? har skrudd ut alle skruene men den sitter ennu fast i viseren. er den bare til å dra av eller hvordan er det med det? - Hvor får man kjøpt karosseri deler til min bil? må skifte ut venstre bak og for dør, venstre side panel foran og bakre venstre side panel, etter å ha vært en tur ute av veien i vinter. landet på taket så det er også små bulkete nå. - hvor får jeg tak i de små lys diodene som sitter i bryterne til elvinduene foran i midtkonsollen. Siter Riding the Bullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 1. sjekk her 2.bruktbildeler 3.Hmm...Er ikke sikker. Kan høre med dioder.no om de har/kan skaffe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Karosserideler får du kjøpt nye på Veng. :) http://www.veng.no Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekdal Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 der sto det ikke hvordan man fjerner viserne, bare at du skulle gjøre det. vil ikke risikere å knekke eller ødelegge noe hvis jeg bare røsker dom av. Siter Riding the Bullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg