Gå til innhold

Lappen fine ting

Ranger emnet


gizzmo

Anbefalte innlegg

den 22 mai søndagen kl 20:15 på motorveien mellom stavanger sadnes på vei til sadnes rett etter tunellen

 

va i dommstolen på mandagen som va fikk i straff. på 139 kmt i 90 sonen

 

7 mnd uten lappen delvis ny førarprøve 9000 i bot å 21 daga betinga fengsel me en prøve på 2 år

 

fikk pruta boten ned til 6000.-

 

men skall søke om eg får den tidliger igjenn pga jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo det er sant.

men når man i tillegg kommer med at en skal søke om å få lappen tilbake tidligere fordi at man er avhengig av det med tanke på jobb, da bør man sette seg ned å tenke litt.

 

For da bør man tenke seg litt om før man tar sånne sjanser, og gjør man det så bør man og ta den straffen som er gitt.

Jeg ville iallefall gitt lappen tilbake om det var jeg som satt med den makten..

 

Men kanskje han er heldig sådan at det ikke er jeg?

[/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges

[x] Volvo 440 89- 1,7i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal aldri påstå at jeg ikke kjører for fort noen gang. Noe som jeg faktisk gjør.

Men det er ikke mere enn maks 10-15 km over fartsgrensen etter speedometeret. og iallefall aldri over grensen for å miste lappen.

 

Men det er bare meg da

[/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges

[x] Volvo 440 89- 1,7i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja du ligger der på motorveien heilt alene du har 2 felt ikke en bil i sikte og tenker jaja me har d jevla travelt.. Kem ser problemene då ?

 

men d va jo bare tåpeli trege jo på d nå.

 

men ikke hennsikt i å vær så jevla sure som deg stig arne ........mr perfekt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. har jeg påstått at jeg er perfekt? nei. ikke er jeg det heller.

2. Saken va liksom at du kommer hit å "syter" over at du har mistet sertifitkatet og i tillegg kommer til å søke om det tidligere fordi du har en jobb som krever lappen.. det gjør jo alt bare mere tåpelig enn det var i fra begynnelsen av. Jeg ville bare frem til at du ikke fortjener å få lappen tilbake tidligere når du kjører på den måten.

 

Ingenting annet...

PS. en motorvei er ikke den beste veien for å teste toppfart/akse på en bil.

[/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges

[x] Volvo 440 89- 1,7i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta blinklys fra den nye typen 460 e akuratt dei samme eg lakka grillen men blei dårli sukse flassa av me en gang men golf3 rs front passe på.

 

har tenkt å style den nå så lenge eg ikke har lappen på en stund men får se er mye du kan gjøre men må laga alt te selv desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår