Zetec Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Hvem skal dit og delta? Og hvilken dag og hvilken klasse skal du stille i? Jeg skal dit, regner med det blir begge dagene og jeg stiller i Street A Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Zetec skrev: Hvem skal dit og delta? Og hvilken dag og hvilken klasse skal du stille i? Jeg skal dit, regner med det blir begge dagene og jeg stiller i Street A Jeg kommet mest sannsynlig. Hvis jeg får noen til å kjøre bilen og byttet vakt på jobben Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 vi får se hvordan det går nå tilhelga så kanskje jeg blir med. noen som vet hva det koster? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 normal er det gatebil taxst + 100 for konkuransen. men det vet vel Tor steinar helt sikkert, hva prisen er. men det er 1X på lørdag og 3X på søndag normal kommer de folka som spiller høyt på søndag for sammle flest poeng. Bonden Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Daft skrev: normal er det gatebil taxst + 100 for konkuransen.men det vet vel Tor steinar helt sikkert, hva prisen er. men det er 1X på lørdag og 3X på søndag normal kommer de folka som spiller høyt på søndag for sammle flest poeng. Bonden I fjor betalte jeg vel vanlig inngangspris for gående, pluss konkurransen. Vet at noen også betalte ekstra for å ta med bil på området, noe jeg slapp, sa bare at jeg skulle delta i dB-drag'en, og da var det greit lissom. Betalte det samme begge dagene.. Og jeg stiller nok på begge dagene om jeg får det nye anlegget i bilen før den tid. Hvis ikke så setter jeg anlegget i astraen istedet og deltar med den, og da blir det vel kun på søndagen :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazte Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Hadde vel kanskje vært gode poeng å få med seg. Men er det ikke litt vrient med manuell rullestol på rudskogen? (grus, bakker og slikt) Kanskje en ide og ta med seg trax'en (terrenggående elektrisk stol)? Hvor bruker dBdrag'en å foregå? kart? Siter -05 Vw Caravelle T5 2.5TDI -78 Fiat 126 -Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Tazte skrev: Hadde vel kanskje vært gode poeng å få med seg.Men er det ikke litt vrient med manuell rullestol på rudskogen? (grus, bakker og slikt) Kanskje en ide og ta med seg trax'en (terrenggående elektrisk stol)? Hvor bruker dBdrag'en å foregå? kart? Vet ikke om det er samme plass som i fjor? I såfall så er det nok mulig å bruke rullestol der, er noe asfalt i lane 2, så da burde nok dette gå greit, om ikke så skal vi nok få ordnet litt drahjelp om det trengs. El-stol er nok å foretrekke om du skal farte litt rundt på selve området, det er jo stort og litt oppoverbakker rundt omkring. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazte Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Zetec skrev: Vet ikke om det er samme plass som i fjor? I såfall så er det nok mulig å bruke rullestol der, er noe asfalt i lane 2, så da burde nok dette gå greit, om ikke så skal vi nok få ordnet litt drahjelp om det trengs. El-stol er nok å foretrekke om du skal farte litt rundt på selve området, det er jo stort og litt oppoverbakker rundt omkring. Ok. Hadde som sagt vært gode poeng. Prøvde såvidt å hilse litt på deg på cb men du var noe overlegen. :) Sees kanskje på Rudskogen. Siter -05 Vw Caravelle T5 2.5TDI -78 Fiat 126 -Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Tazte skrev: Ok.Hadde som sagt vært gode poeng. Prøvde såvidt å hilse litt på deg på cb men du var noe overlegen. :) Sees kanskje på Rudskogen. Det beste er å EY ZETEC eller NILS!! Da får jeg det med meg, hehe, både ser og hører dårlig til tider så får ikke med meg alt. :) Så da får vi heller ta en prat på rudskogen om du bestemmer deg for at du skal dit :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Zetec skrev: Det beste er å EY ZETEC eller NILS!! Da får jeg det med meg, hehe, både ser og hører dårlig til tider så får ikke med meg alt. :) :) Skal jeg love deg at du gjør! Prøvde å få tak i deg jeg å men ga opp. Skulle spøre om du hadde verktøy. Men med halve kroppen opp ned mellom kassa å setet så hørte man kanskje bare en halv kvelt: nils :mad: Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Morten Pettersen skrev: Skal jeg love deg at du gjør! Prøvde å få tak i deg jeg å men ga opp. Skulle spøre om du hadde verktøy. Men med halve kroppen opp ned mellom kassa å setet så hørte man kanskje bare en halv kvelt: nils :mad: HÆ?! Sa du no? yodude hehe, som sagt, få oppmerksomheten min før du spør om noe ;) Og nei, jeg hadde vel svært lite verktøy med meg, hadde en batt.drill hvertfall. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Zetec skrev: HÆ?! Sa du no? yodude hehe, som sagt, få oppmerksomheten min før du spør om noe ;) Og nei, jeg hadde vel svært lite verktøy med meg, hadde en batt.drill hvertfall. Det var nettopp det jeg trengte Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Morten Pettersen skrev: Det var nettopp det jeg trengte whoops :pray Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazte Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Har vel egentlig lært meg nå at det er greit å ha med seg batt.drill og ett par bits på "tur". en stikksag og litt mdf kan også komme til nytte. Siter -05 Vw Caravelle T5 2.5TDI -78 Fiat 126 -Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 heya... tenkte j skulle delta på db drag på gatebil på lør den 10.. men har likksom ikke helt peiling på regla..bygde egentlig ikke sterion min for db drag men var på max power treff på hamar ..å spilte jo så en fyr som drev me db drag, (som etter d han sa, så var sterioen hans sinnsykt bra) ble flau.. men har annlegg til under 10000.annlegget er ike bygd for at d skal spille så sinnsykt høyt men for å se bra ut..men lista er .. 2 profile 12" og to emphaser 12" drives av 1200w profile forsterker.. og en 1 f kondensator.. har ikke kvitteringer på en dritt.. så veit ikke helt hvordan d blir i dragen... har aldri deltatt før.. så lurte på en del regler.. er d lov til å stå på tomgang..å kan du sitte inni hvis du har hørselsværn.. må du melde deg på i forveien.. å hva slags klasse kommer j i. er d egen nybegynner klasse vil egentlig bare delta for å lære mer.. fint om noen svarer meg .. army boy 86 :pray Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg