Morel Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Å hvis det blir for dyrt så løp til nærmeste bygge plass!Pute vatt skal ikke støve. Ihvertfall ikke siden du ligger med ansiktet mot det mange timer i døgnet Vatt bruker man i kosebamser, Morten. I puter bruker man dun. Det er lov å være kresen i "pute-veien" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Vatt bruker man i kosebamser, Morten.I puter bruker man dun. Det er lov å være kresen i "pute-veien" Å bare for å kverulere mot deg nå så har jeg VATT pute! HA Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Å bare for å kverulere mot deg nå så har jeg VATT pute! HA Jeg hadde kosebamse når jeg var liten, jeg og. Så det er ikke noe å være flau for, Morten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Fikk et tips på mail fra de jeg handla suben med at en 50-50 blandings av Rockwool og polyfill (mener det er det samme som Acousto-Q) ville gjøre susen. Siden jeg da allerede hadde handla inn ull på husfliden så får det bli senere en gang. Generelt kan en vel si at assymmetri er en god ting for å bryte opp bølger og unngå resonnanser. Å kle veggene i kassa med bølgeskum er vel heller ikke noe dumt triks vil jeg tro. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Jeg hadde kosebamse når jeg var liten, jeg og. Så det er ikke noe å være flau for, Morten! Har dem oppi senga mi enda, Pål! La du forresten ikke merke den grønne Ailen maskoten min på CB? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Har dem oppi senga mi enda, Pål!La du forresten ikke merke den grønne Ailen maskoten min på CB? Jeg kan så vidt erindre en lite rakker som låg på ei hattehylle, ja... Var det deg? Ehh.. Var det din? Pratet vi på CB??? (teflon-hjerne) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Jeg kan så vidt erindre en lite rakker som låg på ei hattehylle, ja...Var det deg? Ehh.. Var det din? Pratet vi på CB??? (teflon-hjerne) Pga vårt prøve prosjekt i en blå lilla golf med en rimelig voksen kasse så hadde jeg ikke noen hatte hylle. Kassen gikke fra bakluka til framsetet, så satt det en graønn F.... på siden og støttet meg moralsk :thanks Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Vi fortsetter på PM Morten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Ang det å dempe kassa er jo bare å lure elementet til å tro at det jobber i en større kasse en hva det egentlig er fysisk Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg