safoll Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Hvis jeg kjøper meg en bil i juli, og forsikrer den under den forsikringa jeg har fra før i Vesta, når må jeg da betale første "avdrag" på forsikringa på den? Med en gang, eller når innbetalingene vanligvis skjer, ev. første gang i november? Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Hvis jeg kjøper meg en bil i juli, og forsikrer den under den forsikringa jeg har fra før i Vesta, når må jeg da betale første "avdrag" på forsikringa på den? Med en gang, eller når innbetalingene vanligvis skjer, ev. første gang i november?Noen som vet? Ny bil, ny forsikring. Du viderefører ikke forsikringen din til den nye bilen, du sier opp den gamle og tegner en ny. Du vil da få refundert det du har betalt for mye på den gamle og får regning på den nye ganske fort. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Ny bil, ny forsikring. Du viderefører ikke forsikringen din til den nye bilen, du sier opp den gamle og tegner en ny. Du vil da få refundert det du har betalt for mye på den gamle og får regning på den nye ganske fort. Mente det at jeg videreførte bonusen min i Vesta, da. Men får jeg regning på halve beløpet av det jeg skal betale i året, eller litt lavere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Mente det at jeg videreførte bonusen min i Vesta, da.Men får jeg regning på halve beløpet av det jeg skal betale i året, eller litt lavere? Bonusen kan du jo ta med deg til et annet forsikringsselskap også :p. Anyways, hvor mye du betale med en gang bestemmer du selv når du tegner forsikringen (utifra hvor mange ganger du ønsker å betale i året) Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg