j0k3r Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Skal nå endelig få rota meg til å bygge basskasse til elementene mine.. Men en ting bare: Blir det dårligere lyd hvis jeg bare skjærer ut hull, istedenfor å sette inn bassrør? Skal ha 2stk 4" bassrør etterhvert, men får ikke tak i det foreløpig, så bare lurte på om det blir sånn ca like bra bass hvis jeg bare skjærer ut 2 hull foreløpig..? Eller blir det da bedre med lukka kasse? Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 det blir dårlig lyd av bare å skjære hull. Porter er jo ikke så vanskelig å få tak i. stikk på biltema feks. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg