Peri Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 noen som vil selge meg en dobbel 12" med litt raft i.. skal drives av en punch 250 forsterker... Peri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 jeg har 2 stk. Rockford Punch P212S4 til salgs kanskje... nybyggd kasse. 2000kr. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 jeg har 2 stk. Rockford Punch P212S4 til salgs kanskje... nybyggd kasse. 2000kr. effekt? pr sub. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Gå hit: RFP212S4 Spec's 2200kr så selges den kjappt.. har fått tilbud på en annen kasse med 1 stk. 12" i så derfor må denne selges "pga plassmangel" ::P Er storfornøyd med elementene og de spiller kjempebra... og lav RMS effekt gjør disse meget lett drevne... men for all del... har hatt opptil 1000w rms på hvert element og de tåler det :) bør vel helst ha minimum 200w rms ifra forsterker for å dra 1 av disse godt. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Gå hit:RFP212S4 Spec's 2200kr så selges den kjappt.. har fått tilbud på en annen kasse med 1 stk. 12" i så derfor må denne selges "pga plassmangel" ::P Er storfornøyd med elementene og de spiller kjempebra... og lav RMS effekt gjør disse meget lett drevne... men for all del... har hatt opptil 1000w rms på hvert element og de tåler det :) bør vel helst ha minimum 200w rms ifra forsterker for å dra 1 av disse godt. har punch 250.. den burte holde i baner da...? 1000 rms hørtes ganske overdrevent mye ut...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 har punch 250.. den burte holde i baner da...? 1000 rms hørtes ganske overdrevent mye ut...? husker ikke hvor mye punch 250 gir men ... regner med at den holder bra siden RF gir mange gratiswatt iforhold til hva de sier de gir opprinnelig ;) JEg har koblet dem isammens med en RF1001BD kort tid før jeg gikk over til macrom M1A1000D og de tålte begge forsterkerne helt fint... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 husker ikke hvor mye punch 250 gir men ... regner med at den holder bra siden RF gir mange gratiswatt iforhold til hva de sier de gir opprinnelig ;) JEg har koblet dem isammens med en RF1001BD kort tid før jeg gikk over til macrom M1A1000D og de tålte begge forsterkerne helt fint... 250 kan du kjøre ned i 0.5 ohm... gir ganske bra effekt... hvor i norges land er det du bor da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 250 kan du kjøre ned i 0.5 ohm... gir ganske bra effekt... hvor i norges land er det du bor da? du kan paralellkoble disse å kjøre de i 2ohm.. da tror jeg nok du har nok saft til å få rimelig godt trykk :) Jeg bor i oppland nærmere bestemt Dombås... er ett godt stykke unna Stavanger desverre :( Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 hehe det var synn! gi meg nr ditt så kan jeg sende deg en sms i morgen.. trenger å høre med en kar som har god peiling.. har ikke det selv som du kanskje merker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 gjør det du :) nr mitt er 41856342 Er ikke noe geni på stereo selv men har lært av å høre og prøve mye rart :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg