ravnen Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Hei og hopp. har gitt golfen til fattern, men han vil ikke ha senkesett (60mm) førstemann til mølla får dem (i bytte mot orginalt, dere må selv komme og montere det AV, OG sette på orginalt) eneste jeg stiller med er bilen på parkeringsplassen hjemme.... verktøy og slikt duppeditt ting og tang må dere ta med selv. (papirer på senkesettet følger med) evt spørsmål kan stilles på sms eller phone 95182632 Ole Ronny - Hamar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paest Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Hei og hopp. har gitt golfen til fattern, men han vil ikke ha senkesett (60mm) førstemann til mølla får dem (i bytte mot orginalt, dere må selv komme og montere det AV, OG sette på orginalt) eneste jeg stiller med er bilen på parkeringsplassen hjemme.... verktøy og slikt duppeditt ting og tang må dere ta med selv. (papirer på senkesettet følger med) evt spørsmål kan stilles på sms eller phone 95182632 Ole Ronny - Hamar åh skulle gjerne hatt, men langt å kjøre og kan ikke å skru. damndamn Siter [ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo [x]-87 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Hei! Er det dempere og fjører? Eller er det kun fjører? Går det bra om jeg tar med meg dempere og fjærene dine og montere orginal demper og fjører? mye letter? I såfall kommer jeg på onsdag! Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Å da var de gitt bort:D Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Takker for "handelen" håper dere ble fornøyde med arbeide vi gjorde, etter litt arbeid med noen små rust problemer gikk det som smurt;) Husk at bilen nå må på forstillingskontroll. Tnx again! Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg