Volvo240Turbo Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Når man drar den over 4000 tusen så bare dør den ut. det gå ikke fortere og du får nesten ikke noe høyrere turtall. Hvor kan man stille på det hen! Men når man skal skru opp turbo trykket må man da skru opp bensintryket også eller holder det med å bare skru på wastegate staget..! Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 du kan få litt av meg... bilen min får ALTFOR mye bensin :P Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Når man drar den over 4000 tusen så bare dør den ut. det gå ikke fortere og du får nesten ikke noe høyrere turtall. Hvor kan man stille på det hen!Men når man skal skru opp turbo trykket må man da skru opp bensintryket også eller holder det med å bare skru på wastegate staget..! Martin bensintrykket skal alltid være 3x ladetrykket. Rett meg noen om eg tar feil :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 hvordan justere man bensinen.. den må få får lite. hvis man drar på skikkelig o slipper gassen helt så holder motoren på å dø helt ut.,!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 har du sjekket for dette: dårlig kontakt på sikring dårlig bensinpumpe lekkasje i drivstoffrør/slange veldig tett filter? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 har ikke sjekket det det er en kamerat av meg som skal kjøpe bilen i dag!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Det er nok trykkregulatoren din som har pakka sammen slangene og sagt farvel. Regulatoren som står på 21et'n er tidenes dårligste volvo del! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg