DaaN Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Her er ett par av mine: Skal legge til noen til, men har mye å styre med, så da får dere disse to nå........ Daniel Iversen Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 tøffe de to bildene der! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaaN Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 -----ett tell! Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Heftige bilder DaaN!!!! :pray Spes det med Forden... jævlig bra... Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 RÅ bilder, daan.. så du tok masse bilder på lørdag, gleder meg til å se fler.. håper du publiserer alt du tok :D jeg er også interessert i å få alle på en cd, om du kunne fikset det? *smile pent* :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 RÅ bilder, daan.. så du tok masse bilder på lørdag, gleder meg til å se fler.. håper du publiserer alt du tok :D jeg er også interessert i å få alle på en cd, om du kunne fikset det? *smile pent* :D da er vi 2! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaaN Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Her kommer ett par til, for de som ønsket d:D Her er en sjelden dobbelburning, kontrolert i fart. Enjoy Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 :drive2 Håper det ramler noen bilder inn på e-mail adressa mi får dette var bra... jevlig bra kvalitet på bildene dine... synd jeg ikke hadde med ett sett til med dekk.. he he Skikkelig bra påfunn dette Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dukdis Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Det må da være flere som tok bilder. Og det var da mange som filma også :P Syns dem burde legge ut bilder og filmer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Så en fyr med et videokamera satt på gjerdet å filma ganske lenge.... så ut som han hadde greit utstyr med sep. mic og div... =P Og endel hobbyfotografer var det jo der =P Så det er bare å legge ut bildene deres ! Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 TØFT!! Polsk registrert Polsk Fiat 126p som er litt ombygd:p Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg