nats Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Hei! jeg har en golf3 td som jeg har planer om og montere intercooler på og da lurer jeg på om jeg må gjøre noe mere eller om jeg bare kan montere den på og være glad,er det noen som har gjort dette før på en golf3 td 75hk Siter NATS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Bare å montere. Men med litt mere diesel i tillegg vil du merke større forskjell. Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 kan godt skru opp ladetrykket litt og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nats Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 kan godt skru opp ladetrykket litt og hei hvordan gjør man det da Siter NATS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nats Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Bare å montere. Men med litt mere diesel i tillegg vil du merke større forskjell. må bilen på versted for og justere die sel pummpa eller er det noe man kan gjøre selv?? yodude Siter NATS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg