knalleping Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Lurte på om det blir noe bedre å montere powerfilter på en TD, om lyden blir grommere, og/eller hvordan blir det med blandinga, justeres den automatisk som på bensin-innsprut? Takk for svar :) Siter Focus driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Se golf2.dk, der er det en forklaring Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Berre å montere rett på, dieselmengde bestmmes kun av pådrag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Av egen erfaring, samme med kompisser, bruker bilen da mer diesel, hvertfall gamle diesel biler, som. feks; GTD'en til VW;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Av egen erfaring, samme med kompisser, bruker bilen da mer diesel, hvertfall gamle diesel biler, som. feks; GTD'en til VW;) Ingen grunn til at den skal det. Kompis sin bruker mindre etter trimming. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Hmm.. Mulig det, igrunn og bunn skal det jo bli bedre med en annet luftfilter da, men ikke vet jeg.. Vet bare at 2 kompisser av meg har fått større dieselforbruk. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Blir grom lyd iallfall :) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Hmm.. Mulig det, igrunn og bunn skal det jo bli bedre med en annet luftfilter da, men ikke vet jeg.. Vet bare at 2 kompisser av meg har fått større dieselforbruk. Den skal bruke mindre diesel, men som regel bruker man mer. Det er det en grunn til. Jeg har selv filter, som betyr grommere lyd. Grommere lyd fører til mer "ikke rolig" kjøring. Ergo man bruker mer fordi man kjører gris så lyden kommer frem. Uansett så tjener man ingenting på å bytte filter på en diesel. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Den skal bruke mindre diesel, men som regel bruker man mer. Det er det en grunn til. Jeg har selv filter, som betyr grommere lyd. Grommere lyd fører til mer "ikke rolig" kjøring. Ergo man bruker mer fordi man kjører gris så lyden kommer frem. Uansett så tjener man ingenting på å bytte filter på en diesel. Må man tjene på alt da? hva med det faktum at det er gøy? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Den skal bruke mindre diesel, men som regel bruker man mer. Det er det en grunn til. Jeg har selv filter, som betyr grommere lyd. Grommere lyd fører til mer "ikke rolig" kjøring. Ergo man bruker mer fordi man kjører gris så lyden kommer frem. Uansett så tjener man ingenting på å bytte filter på en diesel. Einast om gamle filtret er tett, bensinbilar tjener heller ingenting på powerfilter. Audi dieseln min auka fr 70 til 80kmt opp ein bakke etter at eg fjerna filtret, tett ja...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg