alcapaal Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Kjørte innom Statoil for å kjøpe mat tidligere ikveld. Når jeg kom ut i bilen så startet jeg den å lot den gå på tomgang. Etter ca 15 sekunder så stoppet den bare. Har strøm, bensin, olje og alt det der. Hva kan være galt. Hørtes ikke ut som om motoren tente i hele tatt. Vært flott med raaske svar. Trenger bilen til mandagen iallefall.... Mvh Paal Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 ta av dekslet til reg reima sjekk om ting fløtter på seg der... da jeg åpna min etter den stoppa etter 30sek kjøring... så viste det seg at regreima var heller sliten, siden strammehjulet hadde låst seg, billig.... det tar 2minutter å sjekke reg reima (max)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Okey, takker for svar. Men den ble skiftet på 130. Nå har den gått 170. Skal jo vare lengere en det. Hva skal jeg se etter når jeg åpner dekelet? At den går rundt? Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 sjekk etter slitasje, da jeg åpna opp der var hele dekslet og alt fylt med gummi "spon" fra reg reima som var blitt sliti av... tok ut en del never med gummi derifra så bare til å klipse av dekslet til reg reima og ta en kjapp kikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 jepp. drar ut å sjekker nå. Takk fort svar. Snakka med en annen på forumet som sa det kunne være coilen også. Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 kan være hallgiveren i fordeleren også.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 du kan skjekke om alt er som det skal ved å se om tennpluggene blir våte eller ikke. da bilen min gikk åt skogen var tennpluggene like tørre før og etter jeg hadde prøvd å starte den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 kan være hallgiveren i fordeleren også.. hva er det. En eller annen del under fordelerlokket forstår jeg. Hvordan ser du om den er kake da? Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 det er en "føler" som sitter inne i fordeleren,sitter ett stikk på siden med 3 ledninger på,her kan du måle deg frem. finn frem ett multimeter,sett tenning på,mål mellom en av ledningene på siden og til jord(husker ikke hvilken av de på sidene),da skal du ha ca12v,da får hallgiveren spenning inn.hvis ikke den gjør det kan det være bensinpumperelet som gjør det.hvis du har spenning frem dit og den fremdeles ikke vill starte gjør du følgende rask test,mål med multimeteret mellom den midterste kontakten og jord,få en til å kinne bilen for deg,du skal da få sånn ca 2,5v.får du ikke no utslag så er det hallgiveren som er deffekt.må mest sansynelig bytte hele fordeleren da,til noen typer får en tak i løs hallgiver som en kan bytte.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dizz Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Kjørte innom Statoil for å kjøpe mat tidligere ikveld. Når jeg kom ut i bilen så startet jeg den å lot den gå på tomgang. Etter ca 15 sekunder så stoppet den bare. Har strøm, bensin, olje og alt det der. Hva kan være galt.Hørtes ikke ut som om motoren tente i hele tatt. Vært flott med raaske svar. Trenger bilen til mandagen iallefall.... Mvh Paal uffda, får håpe d årner seg paal ;) Siter Dizz 89 Honda Civic Earth, Wind and Fire... and Honda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 hehe har du prøvd å trekkopp striket? haha MAGNUS:) ska du ha juling eller?:P Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audijonas Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Har en audi 80 1,8s 89mod import bil innsprøytning,denne går ikke som den skal,starter for så vidt greit, men den orker ikke belastning,før den blir varm,vifta går hele tia,noen har fortalt at den muligens er i nødmodus. er det noen her inne som kan eventuelt gi noe svare på hva detta kan være??S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 kan være din kjære bensinpumpemsom har tatt kvelden, men da ville den ha hoppet en del på turtallet før motoren hadde stoppet. min hoppet i alle fall greit mye på turtallet før motoren min stoppet den gangen pumpa mi tok kvelden. Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audijonas Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Det er som om motoren går trangt,den ble sånn helt uten videre å har ikke vært seg selv etter det,går å lugger, hører at bensin pumpa starter med engang,har tatt ut å inn sikringen til motor men det skjer ikke mye forskjell,med sikring i kommern ikke over 3000omdreininger,uten sikring kan du øke, men den går ikke som den skal går å hakker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Om det er tenningstrøbbel ser du dette ved å få med deg en kompis og skrur ut pluggene, legger de på det jordingspunkt og får kompisen din gni på starter'n. Gnistrer det er det ikke der problemet er. Er det i orden skru av bensinslangen inn til fuelrailen eller forgasseren og sett på tenninga. kommer det bensin er det ok. Kan også være hjernen som er føkka da får du ikke strøm til dysene. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg