kongstian87 Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 er i hvertfall mange pene focus`er her da=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Har selv en 2005 Titanium TDCI (2.0) Oppgradert stereo, Pioneer navi, største monoblokkene osv. 8x18" sommerdekk og 16" momo vinterfelger tona vinduer hele veien rundt bortsett fra frontruta. diverse styling fra ford er på vei, får se når jeg har tid til montering. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkonlie Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Focus 1999 mod 1.6 Modifikasjoner så langt: Senkefjærer 30mm Hvite blinkers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_focus_ Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 jeg har en focus 1,6 02 modell.. senket, rs styling,alstå sideskjørt, vinge og front... bakfanger kommer senere..hvite baklykter og bremse lys som viser focus når man bremser.. kan være noe harry for de som ikke liker slike ting.. men laget det selv så jeg syntes det var litt morsomt å kunne prøve det.. 18" rs felger så snart de er pusset ferdig og lakkert,,bilde kommer så fort hjulene er på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollibompa Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Siden jeg akkurat har registrert meg så får jeg vel legge inn noen bilder av min også da :) Dette er en 2003 modell Ford Focus Black med 1.6L motor og 100hk Skinn interiør og automatsik klima :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tertill Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Får legge ut litt info om min også da. Har ikke bilde av bilen enda. kommer. Men det er en lys grønn 2001 stasjonsvogn 1,6. *Sotede ruter. *17"x7" Zito gtr Har kjøpt disse frontlyktene fra på ebay.com. (er på vei i posten) Har kjøpt disse baklyktene og sideblinkersene fra Ebay.de: (også på vei i posten) Jeg har kjøpt de sorte. Og disse blinklysa til fangern foran fra streetdesign.no (ordre under behandling) Så nå venter jeg spent på pakker i posten :) Siter VW Polo 1,3 1986 RIP, Ford Focus 1,6 2001 RIP, Mazda 323 1,6 1990 Solgt Ford Mondeo 2,0 TdCI 2005 Ford Focus 1,6 2001, Solgt Ford Galaxy 2,0 TDCi 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkonlie Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 På tide å få litt liv på focus forumet, så jeg lager en liten tråd der jeg tenkte vi som kjører Ford Focus kan legge ut litt info og bilder om bilene våre! Jeg begynner! Bil: Ford Focus Modell: 2000 Farge: Sølv Modifikasjoner: *17" felger *RS bakfanger *Lakkerte lister rundt om *Leppe på frontfanger *Hvite blinkers rundt om *Lexus baklykter *Tåkelys *Toppstripe *Kn filter *2.5" effektanlegg Planer i nærmeste framtid: *Angeleyes frontlamper *Senk 40 mm *Sveise bakluke Bilde: EDIT 17 aug: Fått bilde! Så focus gutta, legg ut info og bilde om bilen din her! yodude Er du fornøyd med utsenede av M3 Speil? Lurte å gjøre d samme. Har sølvgrå stv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huti Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 sånn ser min ut idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whoossh Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Sånn ser bilen min ut om dagen..Redneck edition :ex_machin Sånn er det når bambi bestemmer seg for og dø! Siter Cosworthpower!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lakkelars Skrevet August 25, 2012 Rapporter Share Skrevet August 25, 2012 "][/url] På tide og blåse litt liv å tråden her så da poster jeg min orginal senka med eibach senkefjører, kommer coilovers på bildet sitter det 17" vinterfelg sota hele veien rundt Ms design stylingsett 2.0 sport Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet August 27, 2012 Rapporter Share Skrevet August 27, 2012 (endret) de som er gjort med bilen er da: -RS framfanger, sideskjørt og bakfanger -Hella baklykter og delight framlykter -Lakkert invendige dachbord deler og resten av bilen -Senket 40 mm -Byttet felger en ka som er på bilda. Kjøpe felgane som er på bildet? -Solfilm. -Eaqualiser diskoplate i bakruta. -MM Endret August 27, 2012 av loffus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet September 16, 2012 Rapporter Share Skrevet September 16, 2012 ingen andre som har bilde av focusen sin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Spock Skrevet September 16, 2012 Rapporter Share Skrevet September 16, 2012 Heh, den equalizer greia i bakruta hadde vært moro å sett en gang :D Her er min: Ikke gjort noe særlig utvendig - men hele bilen er dempet og det er montert brukbar stereo med 2x12" og 3-veis aktiv deling. Men jeg har også montet noe sprøtt/kult: hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 å sett de er best om natta. fekk til slik ford logo i dørene har sett de på ebay o.l men aldri vågd å kjøpt. stor lampe/laser å montere? ulemper/positivitet? dem har slik eaqualiserplate te salgs på ebay / dealextreme.motor de er på din focus Mr_Spock? fordeler /ulemper med bilen? motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Spock Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Diameteren på lampene er 28mm, de er vel mellom 50 og 100mm lange. De er morsomme, alle som ser de smiler og ler :tannløs: haha. Det er en 1.6 bensin i min. Bra = veldig bra kjøreegenskaper, bra med utstyr - oppvarmet frontrute, regnsensor osv., lett å skru på, mye billige deler på Biltema Dårlig = plagsomt mye veistøy, abs-modul går i stykker, lekker vann nede ved pluggene, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg