gormie Skrevet Mai 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2002 Kos dere ! Noen bilder fra treffet på fornebu -- gormie Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2002 Kommer det noen film snutt a?? Bildene var bra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mai 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2002 Gormie: Feite bilder, har du noe imot at jeg bruker bildene av min bil på hjemmesiden min? Får aldri tatt noen bilder selv, og disse så bra ut! :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2002 Meget bra... Er en liten glipp i sladdingen din da... reg nr på den sølvfargede A3 ved siden av den røde cossien på et av de siste bildene....:D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mai 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2002 Flotte bilder Gormie :D Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mai 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2002 Grome Bilder da ! :D skulle ønske vi var der i tide jeg... Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet Mai 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2002 Originally posted by Audi90 Meget bra... Er en liten glipp i sladdingen din da... reg nr på den sølvfargede A3 ved siden av den røde cossien på et av de siste bildene....:D Ikke nå mere :D Takk for at dere sier ifra, jeg ser litt mye på bilder av og til og da gjør jeg feil, jeg også :D -- gormie Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet Mai 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2002 Takk alle sammen ! Det er bare å bruke bildene til dere som lurer på dette, men skal de ligge på en offisielt side, som bilforumet.net, vil jeg ta enten logoen står på eller, at det kommer frem i teksten at bildene er tatt av oss :D -- gormie Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kostov Skrevet Mai 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2002 Kjappt ut med de bildene....skulle ønske jeg var der litt tidligere og sett litt action.... :op Må si at Cossien tar seg ut på trykk ja....:D kostov Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet Mai 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2002 Originally posted by Kostov Kjappt ut med de bildene....skulle ønske jeg var der litt tidligere og sett litt action.... :op Må si at Cossien tar seg ut på trykk ja....:D kostov Det er ikke bare der den tar seg godt ut, men i Hekk speilet på HiAcen min også :P Knall Cossie du har, bli med mere og vis den frem :D - -gormie Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg