Superthomas Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Hvem andre enn engelund selger bremseoppgraderingskit til kadett c? Behøver ikke være de grøvste greiene, men gode for iallefall 200 hk. Sitter en 2,2i i den aktuelle bilen, men det holder ikke lenger. Så det må være bremser som duger til rundt 200 hk (C20LET) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mart!n Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 http://www.blitzpower.no :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flamer Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 http://www.engelund-racing.com kit som er tüv opptil 410 eller420 tror jeg ;) Siter 01 Bmw 320 2,2 Mtech2 induvidual -x-Volvo 142 73 -x-Ski-Doo Formula + -x-Volvo 240 (Bilcross) Link til tråd om 142`en http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=932630#post932630 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 http://www.engelund-racing.com kit som er tüv opptil 410 eller420 tror jeg ;) men så er ikke det no orginale kit fra pink, men som han har satt sammen selv og borra om skiver fra omega til bruk på kadett c.. og kopiert opp tuv papirene av de... ville heller kjøpt et orginalt kit fra blitzpower.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcp Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 http://www.protrim.no Siter 97748454 Kadett c pick up. Saehan max -79 Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72 Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk) Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 men så er ikke det no orginale kit fra pink, men som han har satt sammen selv og borra om skiver fra omega til bruk på kadett c.. og kopiert opp tuv papirene av de... fakta dette ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyostli Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 må være en grunn til at dem koster 12000 hos han og 28000 på blitzpower.. men det går igjennom kontrollen Siter www.opelragger.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Men hva med å kjøpe originale Lotus Omega bremsesett? De holder jo til 380hk! Noen som vet pris? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 er ikke tuv på det. så tilsyne liker dette neppe Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 ikke passer det på noen måte heller :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Går jo å bruke omega a kalipere og rekord 2,2i skiver. De er ventilerte, og fire bolt, og passer rett på. Etter det jeg har forstått er omega kaliperen bedre enn 2,2kaliperen, men den biter ofte litt feil på skivene, (i overkant) Men de burde holde til 150hk med orginale trommler bak. Setter en skiver bak så må en bytte bremsepumpe, men da burde det holde til 200hk. Kammeraten min fikk rally bilen sin gjennom EU'n hos Opel, med denne løsningen, og han har ikke skiver bak engang. Tror kanskje det kan lønne seg å bruke en enda litt grøvre kaliper, Manta A TE, commodore GSE ol, har grove kalipere, men tror ikke ne får tak i slike skiver lengre, kan bli dyrt... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 commo gse calippere passer ikke på navet heller. 2,2 skivene er 1cm mindre i Ø enn omega, men omega calipperne bygger mere utover skiva, jeg har det på ene kadetten min selv, funker greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 godkjent med omega cal og 2.2 skive og ? 2.2 cal er jo vrient å få tak i brukt. Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 godkjent med omega cal og 2.2 skive og ? 2.2 cal er jo vrient å få tak i brukt. he he.. kan skaffe jeg. Omega, eller Rekord 2,2i. Er mange av dem bortover på huggerne da. Men skal bruke et av parene selv. Men er ikke sikker på hva som er best å bruke. Omega kaliperen virker bedre, men det spørs jo på hvor godt den klyper... noen som veit? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Går jo å bruke omega a kalipere og rekord 2,2i skiver. De er ventilerte, og fire bolt, og passer rett på. Etter det jeg har forstått er omega kaliperen bedre enn 2,2kaliperen, men den biter ofte litt feil på skivene, (i overkant) Men de burde holde til 150hk med orginale trommler bak. Setter en skiver bak så må en bytte bremsepumpe, men da burde det holde til 200hk. Kammeraten min fikk rally bilen sin gjennom EU'n hos Opel, med denne løsningen, og han har ikke skiver bak engang. Finnes det noen side på denne bilen? Er bare så mye effekt det vil dreie seg om i første omgang uansett, og om jeg har en godkjent liknende bil å vise til når denne skal godkjennes hadde det vært konge. Får bare rote frem et par omega calipere da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg