Mambo Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 "sendte mail til JB bildemontering i sverige.. hvor tar dere for en B230FK eller B230FT motor komplett med ledningsnett (strøm nett) og styrebokser, med alt som trengs for å starte? MvH stian" "jeg får tilbake hej! Priset är 15000:- + moms! mvh JB" får det jo billigere på skroten her i landet jo :/ Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 "sendte mail til JB bildemontering i sverige.. hvor tar dere for en B230FK eller B230FT motor komplett med ledningsnett (strøm nett) og styrebokser, med alt som trengs for å starte? MvH stian" "jeg får tilbake hej! Priset är 15000:- + moms! mvh JB" får det jo billigere på skroten her i landet jo :/ Men spurte du da hvor langt den hadde gått...? En svenske jeg snakka med sa at det er et hoggeri i Jönköping som "alle" de svenske Volvogutta kjøper motorer fra. Han snakka om rundt 20.000kr for FK/FT-motor med girkasse. Men da med km.stand på 30-40.000km! Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Men spurte du da hvor langt den hadde gått...? En svenske jeg snakka med sa at det er et hoggeri i Jönköping som "alle" de svenske Volvogutta kjøper motorer fra. Han snakka om rundt 20.000kr for FK/FT-motor med girkasse. Men da med km.stand på 30-40.000km! Mambo, send 240ft her på forumet en personlig melding (pm) og hør hvor han hentet moterene sine, han har hentet 2 ft motorer i sverige nå! Han fikk begge under 15k mener jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Prisene varierer en hel del,men 15lakser + moms var mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Sorry for at jeg går off-topic, men maxxis hadde du gidda å svart på den pm'en jeg har sendt til deg:) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbaum Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Jeg skal til svergie å kjøpe motor om en måneds tid. Hvis noen av dere som har reist å hentet motor der før kan anbefale meg en hugger i göteborg området hadde det vært supert. Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 det som er billigst er vel å kjøpe en hel bil, betaler jo bare moms på på en delebil.. har sett 740 tic til under 10lapper hos naboenlandet.vet ikke åssen d er med el.vinduer, passer d over på 240? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Jeg skal til svergie å kjøpe motor om en måneds tid. Hvis noen av dere som har reist å hentet motor der før kan anbefale meg en hugger i göteborg området hadde det vært supert. noen som vet om noen greie høggere i midt/sør sverige, helst ikke sånn helt borti stockholm =) og de skal helst være en del billigere enn de JB :/ Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 http://www.bildelsbasen.se her finner du motorer i massevis. :) har funnet komplette ft og fk fra 10000-15000. må ringe og høre, men d kommer ann på hvor langt de har gått. Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Husk at du kan bestille nesten hvor du vil og få det fraktet til ganske nærme norske grensen. Kjøpte meg 2 stk S60 stoler fra Jønkjøping og ble levert i Charlottenberg! Post sjaføren ringte meg 1 time før han var framm og møtte han på et passende sted der! Kastet dem over i likbilen og tura over! Tok 3 dager bare! Ikke turen over fra charlottenberg men stolene oppover! ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Jeg sitter igjen med den følelsen av at Svenskene skrur opp prisene når Nordmenn ringer, vet ikke om det er sånn men jeg har den følelsen i allefall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Kanskje dem drar inn kurs forskjellen på denne måten! ;) Men det må da gå ann å få pruta noe på de motorene? Jeg skal snart ha meg en ny motor så skal nok få tak i en fin en i sweden! Vent til jeg flytter over så kan dere sende slle mulig ting til meg og hente det der! Skal da ha en god del Volvo ting i låven da! :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Jeg sitter igjen med den følelsen av at Svenskene skrur opp prisene når Nordmenn ringer, vet ikke om det er sånn men jeg har den følelsen i allefall.. Jepp Møter man derimot opp, finner man ofte helt andre priser. De setter prisen etter hva folk er villige å betale. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Jeg sitter igjen med den følelsen av at Svenskene skrur opp prisene når Nordmenn ringer, vet ikke om det er sånn men jeg har den følelsen i allefall.. samme føler jeg og! spesielt vis man hører på dekkpriser etc! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 men noen bra huggere i sverige sånn ikke så langt nord og ikke så langt under gøteborg? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg