Lethal Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Fortviler over unge biltyver På kvelds- og nattetid konkurrerer ungdommene helt ned i 14-årsalderen om å stjele flest biler på kortest mulig tid. Hønefoss-politiet fortviler. http://www.ringblad.no/70/19/61/9.html Noen som har sett litt for mye på Gone in 60 seconds ?? :rolleyes: Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 makan til idioti.... Det virker som om de har gitt helt blaffen, sier han og forteller om en gutt på 15 år som måtte møte i Konfliktrådet på grunn av biltyveri. Sammen med en jevngammel kamerat brøt han seg inn i en bil og gjorde den klar til start, før han gikk opp for å møte til timen i Konfliktrådet. Ute sto kameraten og ventet ved bilen de nettopp hadde brutt opp. Da 15-åringen kom ned igjen fra Konfliktråd-timen, kjørte de vekk derfra med bilen. viser hvor smarte de dritt ungene er... Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Mars 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Originally posted by HemiCuda makan til idioti.... viser hvor smarte de dritt ungene er... Vet ! må være helt blåst !! Skulle sett den smørebrød lista i avisa, av alle de bilene i Hønefoss som enten var rappa, stjålet anlegg eller skilter.. Var sikkert 35 tilfeller på 2-3 dager ! Kan umulig ha mye gående oppi toppen.. særlig ikke når du rapper en bil etter du har vært hos purken ! :rolleyes: Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 At det går an!! Blir jo bare verre og verre.. Snart har vel ingen av oss biler lenger... Alarm nytter ikke... Sitte oppe og vente på dem og knekke litt bein og armer er det eneste som hjelper... :mad: :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Det er jo bare en måte å få slutt på dette jæ*** tullet. Straff som SVIR. Ikke et klapp på skuldra og:nono: Steng dem INNE.... LENGE. Det er jo helt tåpelig at de bare sier "må ikke gjøre sånn" Hva faen hjelper det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 skulle ikka kosta meg mye å grisejult de!! når noen begynner kødde med gullet mitt,da er grensa nådd! da skal di faen med få smake!! Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Dette høres jo helt sykt ut .. Lurer på hvordan foreldrene reagerer jeg .. -Var kanskje dem som mista bil og stereo først tenker jeg .. drittunger! :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Hjelper ikke å ta med noen til purken! Eneste måten å få slutt på det er å torturere dem. Ta loven i egne hender!! Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Bilen min ble forsøkt bøffa idag. Resultat; En stykk oppborret lås, et stykk demontert og knukket håndtak(innvendig), og en stykk "Saken din er henlagt pga. bevisets stilling"-brev fra Politiet i min postkasse om noen dager. Jeg gikk til bilen min idag for å dra å trene på SATS, skrudde av alarmen. "Tikk-Tikk-Tikk" sa den og gjorde der klart at alarmen min hadde slått seg på under natten. "Hmmm, det var rart" tenkte jeg og skulle til å sette nøkkelen i tenningen. Da så jeg at låsen på passasjersiden var oppe. "har jeg glemt å låse?" tenkte jeg, men tok en tur rundt bilen for sikkerethets-skyld. Der hang dørhåndtaket nedover døren, og innmaten åpnet seg med et stygt syn. Det som er rart er at de kan jo ikke ha åpnet døren siden de har hærpet dørhåndtaket (snakk om amatører). Alarmen hadde nok skrudd seg på og tjuvene hadde flyktet i vill panikk! De er jo ganske dumme på det omerådet også....de ser jo at jeg har alarm (tror de ikke at den skal skru seg på når man går inn i bilen??) pluss at jeg har montert rattlås (sånn gul dings). De skulle nok ha setene mine..resten av bilen er det jo ikke verdt å stjele...hrmf... Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 hørest ut som en gjeng med genier..... :rolleyes: Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg