grimrippa Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Turbo timer er lett å koble til. På greddy sin er det 2 kabler til tenninga (ACC: Sort/hvit? kabel, Ignition: blå kabel),1 til 12v, 1 til håndbrekket og 1 til ECU. Siter 93' Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost Gt-r Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 takk det var lettere en jeg trodde:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Noen som har koblet Turbotimer på GT-R med Defa alarm (med startssperre)? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeCon Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 ja det går helt bra. det tubotimeren gjør er og holde inne ACC og ON når du tar av tenningen. Så en startsperre vil aldri ha noe og si. Alarmen kan du sette på med en gang du forlater bilen uten det gjør noe. Rattlåsen på og alarmen på, for det om bilen sviver. en eventuell tyv hadde ikke kommt noen særs langt:) Siter [o] Mazda 323 GT-R 1993 [x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt) [x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost Gt-r Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 nei mn skal gjøre det i løpet av uka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flip_mo Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Jeg monterte en blitz dual turbotimer på bilen min igår og nå må jeg stå på utsiden å vente på bilen skal skru seg av før jeg kan skru på alarmen og få bilen låst.. Jeg har defa alarm pluss en separat startsperre( en sånn en med magnet).. hvordan kan jeg løse denne utfordringen? noen som kan gi meg noen hint/tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimrippa Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 takk det var lettere en jeg trodde:) Fått koblet den opp ghost? Siter 93' Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zharkey Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Jeg har GReddy TurboTimer. Syns den er utmerket. Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg