roadbloc Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Bilen er en Bmw 520i med Cameleonlakk :) Noen som kunne ha moddet til noe dekor til denne bilen? :) Sølvgrå dekor med svart skygge.. Prøv med en stripe som går bakover hele bilen med litt skygge som fader ut nedover :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Prøv noe slikt i Sølvgrå;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Sette klistremerker / decals på så rå lakk?? Syns det så pent ut sånn det var nå jeg.. :pray Det var bare mine 10 cents :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Trenger jo litt decals.. ;) om det blir stygt fjerner vi d selvsagt.. Kommer foresten sikkert Air Lift kit på den også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Er det bare meg eller ser det ut som at felgene er photoshoppa..hele bilen ser photoshopp ut..:P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Er det der kammelon blå? (Ikke sett på decals da! :D) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Var det noe slikt du mente? PS: Hahahahahahaha....! Vet hun som sover i bilen at du tar bilde av den? :pray Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Er det bare meg eller ser det ut som at felgene er photoshoppa..hele bilen ser photoshopp ut..:P Det er nok bare deg ja... ser jo at det ikke er Photoshop;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 ja hun gjør nok d.. men var voldsom til sol den dagen.. Men noen som kan prøve? Bilen er 100% ekte ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Var det noe slikt du mente? PS: Hahahahahahaha....! Vet hun som sover i bilen at du tar bilde av den? :pray Gjorde jeg ikke det? Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 rått :) gidder du å prøve med litt andre dekorer og slikt også? om det ikke er for mye bry.. :) Takk foresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 rått :) gidder du å prøve med litt andre dekorer og slikt også? om det ikke er for mye bry.. :) Takk foresten Bare hyggelig. Hvilken dekor hadde du tenkt deg? (Jeg lager et forslag...) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Lagde en versjon :) (Kjedet meg...) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg