Gå til innhold

Hjelp!!!!!

Ranger emnet


Dev|L^

Anbefalte innlegg

jeg trenger hjelpfra alle jeg kan få hjelp av...purken tok skilta mine idag,,, for ei bursdagsfeiring...!!!

purk karn klaga på at motor ikke var godkjent,felger, senking, sideskjørt... TRENGER godkjennings papirer fra e30 318 til e30 325i 86mod...trenger iallefall alle spesifikasjoner...vær så snill å hjelp meg... :pray :pray :pray

må få alt godkjent...

felgene er azev a 9x16 med 215/40...

senkesett har jeg papirer på... SATANS PURK her oppe i nord PMS troll.. :aug:

1986 VW Golf GTI 16v

1986 BMW E30 325i

X 1990 Mazda 323 GTX

X 1986 BMW 318 is

X 1989 Golf 2 GTI 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i grunn ja men politi fyr stoppa meg uten at eg hadde gjort nokka galt...i sivilt... abre pga at han syntes felgene var for stor.... jaja... men har noen godkjennings papirer pliz si fra..

1986 VW Golf GTI 16v

1986 BMW E30 325i

X 1990 Mazda 323 GTX

X 1986 BMW 318 is

X 1989 Golf 2 GTI 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i grunn ja men politi fyr stoppa meg uten at eg hadde gjort nokka galt...i sivilt... abre pga at han syntes felgene var for stor.... jaja... men har noen godkjennings papirer pliz si fra..

 

 

Har polifanten virkelig så mye peiling at han kan si at det er en større motor som står i?

93 325i Coupe

(x)86 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du ser lett forskjell mellom en 1,8 firer og 2,5 sekser. Men har du 2,0 sekser og monterer en 2,5 sekser (altså M20) Ser du kun forskjell på at det står 2,5 på toppen. Fremme på høyresiden kan du lese 2,5.2,7 på topp pakkningen. Og det er forskjell på tomgansgregulatoren, der den ene er vinkel på inn\ut, mens den andre er rett frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men 9*16 felger med 215 dekk på må jo også virke sykt rart da. de må jo være strekka ut noe så sykt. selv har jeg 8,5*17 på mine å dekkfolka anbefalte meg ikke å gå under 225/40 helst 235/40 eller 245/40 på så breie felger. ellers ville dekka gå innfor felgkanten og de må begynne å strekke dekka for å få det fint

_____________________________________________

BMW 316/318 1992 (vraka)

MX-5 Hero Nardi 2003 Turbo (solgt)

Volvo V50 1,6D 2006

Ford Fiesta 1,3 1995 (Vinterbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår