Oleee Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Nei de er ikke digitale.. men de er utrolig fete:) Gleder meg til å få de montert, selvom de sikkert kommer til å skape litt hodebry :D Slikt venner du deg fort til! :thumb Ser ut som finfine komponenter det der ArraKiss, ikke dårlig dette! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 r32 radiobur??hæææ..hehe..skal du lakke selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Slikt venner du deg fort til! :thumb Ser ut som finfine komponenter det der ArraKiss, ikke dårlig dette! :) Ja får håpe det går så smertefritt som mulig :) Takk for kompliment, gleder meg til å få litt stereo inn i bilen... mange år siden sist hehe! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 r32 radiobur??hæææ..hehe..skal du lakke selv? Jepp, må ha det for å kunne montere R32 interørdetaljer da jeg kun har vanlig sort plast i min nå. Altså ikkeno treverk eller liknende... SKal ikke lakke selv nei.... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Jepp, må ha det for å kunne montere R32 interørdetaljer da jeg kun har vanlig sort plast i min nå. Altså ikkeno treverk eller liknende... SKal ikke lakke selv nei.... Du er harry ass marius:P HEHE! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 :cool: Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 jasså ja...du tar av de svarte plast dekslene også kjøper du aluminiumen og setter på det=) trenger jo ikke bytte hele radio/cd buret da..hvem har sagdt det til deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Jovisst må man bytte det.... går ikke ann å "klipse" på uten den type radiobur gitt... det har jeg sjekket møysommelig :) Det sitter nemlig ikke avtagbare plastdeksler på sidene.... kun rundt klimaen.... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Må det når man bare har svart plast der fra før!!! Hvis man har tre eller annet kan man bare bytte dekselene Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 hørtes rart ut....top gun tviler jeg på har gjort det men..hmm..sjekke opp=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 hvor kjøpte du buret ditt fra da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Ebay såklart :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 hørtes rart ut....top gun tviler jeg på har gjort det men..hmm..sjekke opp=) Men han hadde nok ikke svart plast heller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :usuck: Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Men han hadde nok ikke svart plast heller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:usuck: Oiiii, vi sto opp på rett ben idag ser jeg :roll: Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 hehe, det er noen som skal provosere hele tiden. Noen ganger tar lubta fyr;) Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg