Subwoofah Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Nå spør jeg kanskje vanskelig.. Men hvordan i huleste får jeg av frontfangern på min p10? Er det noen triks? Skrudde av noen skruer under, men den satt fortsatt bom fast... Anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Den sitter også skrudd under innerskjermen ved hjulbuene. Også er det noen klips langs hele fangeren. De reiv jeg i stykker da jeg tok tak og røska.... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 husker jeg ikke feil er det følgende : 2xskruer under grillen 1xunder hvert blinklys 1x på kanten av hjulbuen (under plastikken) det er vel alt. Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg