Henke Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Er det slik at audi har 10 års garanti mot rust? Leste i en tråd her at det var en S3 som hadde fått lakkert om igjen hele døren gratis pga en rustboble.. Jeg har en a3 97 modell og lurte på om denne garantien også gjelder min bil? Har muligens en rustboble på bakluken og det hadde vert fint å få dette reparert gratis :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Jeg tror jeg har lest at A3/S3 fikk lakkert opp dørene sine pga en produksjonsfeil. Kan ikke huske at dette gjaldt bakluken også. Kjøp ny bakluke på huggern, like greit :) Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdipower Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Er det slik at audi har 10 års garanti mot rust? Leste i en tråd her at det var en S3 som hadde fått lakkert om igjen hele døren gratis pga en rustboble.. Jeg har en a3 97 modell og lurte på om denne garantien også gjelder min bil? Har muligens en rustboble på bakluken og det hadde vert fint å få dette reparert gratis :) Audi har 12 års garanti mot gjennomrusting. og 3 års lakkgaranti. Nå er jo bilen din også galvanisert så hvis den ikke er skadet eller opplakert på skade-stedet og "lakkbehandlingen i instruksjonsboken er fulgt" så ville jeg svingt innom en møller forhandler og be om at de iallefall tar en titt Siter '05 Audi A6 S-Line http://www.vwaudi-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 På A3/S3 er rustgarantien utvidet til 10 år på vanlig rust pga det med galvaslippen på dørene, så jeg vil anbefale deg å ta kontakt med merkeforhandler, Møller, og vise de skaden. De tar så bilder og sender videre til vurdering, og så får en svar etter en stund. Jeg hadde dette under de nederste dørlistene mine på S3'en, og har fått lakket opp igjen dørene for Møller sin regning. Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg