Helios Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Her kommer min oppgave Lansert i 1966, som etterfølger etter en modell lansert i 1963. Bilen er Fransk. den har Rattgir og speedometert er ikke rundt men en strek. sofa foran og bak. 1290ccm 4 sylindret motor på 52hk@5200 rpm 100nm/2400. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leddy Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Her kommer min oppgave Lansert i 1966, som etterfølger etter en modell lansert i 1963. Bilen er Fransk. den har Rattgir og speedometert er ikke rundt men en strek. sofa foran og bak. 1290ccm 4 sylindret motor på 52hk@5200 rpm 100nm/2400. Simca 1301? Siter Ring-fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Dæven.. DEN kom fort.. det skal du pokker meg ha kreditt for.. trudde ikke det var mange andre enn meg her som kjente til den bilen.. *titte ut på gårdsplassen og smile* ok.. din tur. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Simca 1301? Der er jeg veldig enig med deg! :pray Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leddy Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Dæven.. DEN kom fort.. det skal du pokker meg ha kreditt for.. trudde ikke det var mange andre enn meg her som kjente til den bilen.. *titte ut på gårdsplassen og smile* ok.. din tur. google vettu :) hehe, du har en altså? "versting" det eller? hehe... ny oppg: intercooler oppå motoren Siter Ring-fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 google vettu :) hehe, du har en altså? "versting" det eller? hehe... et hint: intercooler oppå motoren Er det Citroen bx turbo diesel intercooler!!! Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leddy Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Er det Citroen bx turbo diesel intercooler!!! ikke den nei.. :boxing Siter Ring-fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Google er juks da..hehe.. så da for du ikke no kreditt av meg alikevel.. sorry.. men jada. står en slik en her ute.. IC oppå motor.. kan være mye.. Alfa 75 turbo Nissan Sunny GTI-R Nissan Micra Super Turbo Subaru Impreza med turbo Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leddy Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Google er juks da..hehe.. så da for du ikke no kreditt av meg alikevel.. sorry.. men jada. står en slik en her ute.. IC oppå motor.. kan være mye.. Alfa 75 turbo Nissan Sunny GTI-R Nissan Micra Super Turbo Subaru Impreza med turbo sunny gti-r ja.. måtte jukse på den ja.. vanskelig vettu. hiv ut noe du da! :bump :) Siter Ring-fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 hjulbase 2,445mm 100hk 1.8 liter Japansk bil.. lansert i 1982. fantes også en 3dørs coupe. med et annet navn.. men igrunn samme bil vil ha navn på begge utgaver Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leddy Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 hjulbase 2,445mm 100hk 1.8 liter Japansk bil.. lansert i 1982. fantes også en 3dørs coupe. med et annet navn.. men igrunn samme bil vil ha navn på begge utgaver hmm...honda accord eller noe? aner ikke..eller honda civic og crx? Siter Ring-fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Ikke honda nei.. og Orph.. HJELP.. jeg ANER ikke hvilken bil du mener Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leddy Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Ikke honda nei.. og Orph.. HJELP.. jeg ANER ikke hvilken bil du mener trenger også hjelp Orph.. tenker og tenker, men er ikke helt oppdatert på VAG-fronten Siter Ring-fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 m5 ----- = 4,7 V(10) hvilken bil er dette formelen til? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leddy Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Glemte å si at den strengt tatt egentlig er laget av Volkswagen Motorsport, og har AWD. uff, tøff denna oppgaven her..eneste forslaget jeg har er VW Nardo med W12, men den er vel både lagd i flere eks for å teste høyfartskjøring (selv om det var prototype), og er vel heller ikke så veldig gul? Siter Ring-fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg