KadettC_76 Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Da jeg skal hente en 2.0s løpet av uken lurer jeg på følgende: Hvilken 5 trinns kasse passe denne motoren, og hvilken pris ligger de på? passer det over fra 2.2i? var en som sa det ikke gjorde det men.. vet ikke jeg:P Bunnpanna bli henta fra ascona 1.9.. Lurer på om den har den lille radiatoren så jeg får brukt den og? jaja.. Så blirre vel 1600 fester da.. Har en rekord e1 2.0s stående og, skal jeg plukke av div wire`r osv av den da? Holder rekord 2.0 bremser til godkjenning av 2.0s på kadett? vil helst slippe å skaffe 2.2 bremser pga jeg får ikke 13" felgene over de og jeg har 2.0 bremsene liggende klare liksom.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyy Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 har hørt at du må ha forstillinga til 1,6 også jeg. Men jeg vet ikke om dette er riktig. Siter Seat Leon cupra tdi4 Accord 2,0 exi Vectra 2,0 16v -95 (Solgt) Manta GSI -86 (Prosjekt) Vectra 2000 4x4 -89 (Solgt) Ascona A -72 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 må ha forstilling og bakstilling for å få det godkjent ja, men jeg satser ikke på godkjenning i første omgang!! vil bare vite om 2.0s bremsene holder, så jeg bør ta de av så jeg har det klart liksom! Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Hvilken 5 trinns kasse passe denne motoren? R25 fra omega-a med CIH. Getrag240 fra manta gsi/rekord-e Getrag265 fra senator/monza-gse Passer det over fra 2.2i? Ja, men du må bytte evnt. korte inn spakstellet. Holder rekord 2.0 bremser til godkjenning av 2.0s på kadett? Ja. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Og jeg er meget ustabil, så jeg lurer på flere ting.. Om man skal sette cosworth motor i kadettn.. Hvor høyt budsjett bør jeg ha? Må jeg regne med å bruke mye på dette? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 huff, hold deg til 2.0s, er svar godt nok ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 hæhæ.. :P tenkte jeg det ikke.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg