Carpo Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Hvorfor støyer HØYTTALERUTGANGENE på cd-spilleren min?????????? Jeg hører drivverket gå rundt i høyttaleren! Dette gjelder HØYTTALERUTGANGENE på cd-spilleren, IKKE LINJEUTGANGENE!!!!!!!!!! Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 kan vere dårlig jording.... flere symptomer....øker d i takt me turtalet?? Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 nei det er ikke turtalls-støy. Jeg hører driverket i spillern min og når jeg bytter spor! Det er snakk om høyttalerutgangene på cd-spilleren her. Jeg har koblet til iso jording + jording på bolt bak på spiller Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 hmm....hakke peiling, hørtes da rart ut må jeg si--- Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Jeg har hørt lignende før.. Enten er det galt med spilleren, eller så er den faktisk ikke bedre.. Hva slags spiller er det? nei det er ikke turtalls-støy. Jeg hører driverket i spillern min og når jeg bytter spor! Det er snakk om høyttalerutgangene på cd-spilleren her. Jeg har koblet til iso jording + jording på bolt bak på spiller Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 det er en pioneer deh-7700! det er slik på alle høyttalerutganger, bortsett fra front right! også er det meir støy til lenger ut på cdplata du kommer! Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 kan være at en av høytalerkablene ligger mott jord og. se over alle koblinger, koble alle sammen ut og koble inn en av gangen og se om den dukker opp underveis. Grunnen til at støyen øker lengre ut på plata er at servo kretsene til laseren jobber mest lengre ut da skiven har større bow lengst ut ifra senter av platen. Servo kretsene trekker en del strøm. Prøv det først så kan vi eventuelt prøve andre muligheter seinere. får vi håpe det er så enkelt.... :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 er ikke noe med kablene.... har prøvd den inne på et 12 volts adapter og støyen var der også. Det er selve utgangen på spilleren som er problemet... Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 okei, de fleste spillere har en såkalt mosfet IC til alle 4 utgangene, men inngangen er separerte. Det kan tenkes at enten har ICn har blitt deffekt intern eller har noe rundt selve IC pinnene blitt skaddet, litt vanskelig å si noe mer konkret uten å ha sett innvendig i appartett da det kan også skyldes fuktighets skader eller lekasje i kondensatorer. Anbefaler deg å henvende deg til en fagmann om du ikke har noe garanti igjen på apparatet. Ellers det meste tyder på jordings feil, da de ICene har en "balansert" inngang også skal annen hver ha invertet polaritet på inngangene og utgangangene da de er "født" brokoblede... osv, osv.. :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 går vel på garantien dette? Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 har du garantibeviset som fulgte med spillern?? skumlas fort igjennom min nå og der sto d at garantien bare var gyldig ved fremvising av beviset ilag med kvittering... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 bestilte den nå over nettet.... og jeg har ikke kastet noe som var med ¨å... den bør være her! Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 bestilte min over nettet og, den ligger inni embalasjen så viss du har tatt vare på alt så skal d ikke vere noe prob... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg