yellowpolo Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 er ikke ferdig ennå :( Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 er ikke ferdig ennå :( så dra uferdig da ;) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 da var man hjemme igjen..! http://treff.vw-freaks.org/odense_08-100705/ Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Jaja, var vel artig det eek. Litt skuffa over antallet norske men. En del gromt å se på. Noen bilder fra turen!: Camp-Larvik i gang! Kul tysker-classic: Gotta love it: Sannhetens time=) Fett med kapsler: Fet,norsk1 Fet, norsk2 Overflødig med ord... Nice: Ikke helt min stil men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Nice: godt å se hvordan tyskerene henter inspirasjon fra PSD/Nimrod racing :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 godt å se hvordan tyskerene henter inspirasjon fra PSD/Nimrod racing :D Er ikke dette den danske G40'en med varebilskilter vi så på Polo-Træf for to år siden? Det ligner fælt på det motorrommet, spør du meg. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Er ikke dette den danske G40'en med varebilskilter vi så på Polo-Træf for to år siden? Det ligner fælt på det motorrommet, spør du meg. Stemmer :D flere bilder her: http://www.poloclub.dk/gallerier/traef/2005/Odense_2005/ Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Godt å se at husken er i orden. Apropos husk: Denne drar jeg også kjensel på: http://www.poloclub.dk/gallerier/traef/2005/Odense_2005/index.php#link Stikkordet er kul i hodet :bump . Mener å huske at Poloen som butta i kummen var Oldenburg i.H.-regga. Bare at den har bytta hjul og motor siden sist (mye som skjer på to år). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Og "Runarbilen" hadde fått seg 50% større lader Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg