Primerap10 Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Lurte på kossen folk gjor, når dei skal montera neting i fronten på Primera.. Det er jo ikkje så møkje å feste i... Bare ei enkel "plast stang" som går over... Noken forslag te kossen eg kan gjer dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 jeg tror..( ikke vet :) ) att noen legger sikaflex rundt kanten, legger gitteret oppå og legger press på gitteret til det sitter fast.. Sikaflex skal fungere bra, mener jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Sika flex funker bedre en superlim... :boxing Og så tåler gitteret automatisk bilvask med børster! *woohoo* Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 gjør det :cool: skulle mene det jeg også ja... Like greit uten gitter er det ikke det da.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Det beste er å ta av fangeren, men hvis ikke så kan du bruke hyssing (mao. at hyssingen går gjennom gitteret og presser det der du knytter det) som "press" for å holde nettingen fast mens det tørker. Obs! Skaff deg noen engangshansker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primerap10 Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Sika flex?.. Det hørtest ut som noke god stoff :) Kva er det for noke og kor kjøper eg det?.. Kva skal eg feste denne sikaflexen i då?.. Laga nettinge litt for stor, og bretta den ut i kantane? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Sika flex?.. Det hørtest ut som noke god stoff :) Kva er det for noke og kor kjøper eg det?.. Kva skal eg feste denne sikaflexen i då?.. Laga nettinge litt for stor, og bretta den ut i kantane? Jeg kjøpte 1 patron med svart sika på EuroPris.. 99 kroner trur eg det var? Kjøpte og pistolen, men den har eg klemt sundt håndtaket på..! (sika'n var vist stivnet inni etter noen uker ;) ) Det er ein slaks silikonlim, så det er bare og legge på der du vil ha heftet, og klemme sammen..! Hjelper selvsagt og få vekk støv, fett og annet drit fra hefte flatene før du bruker den! :rolleyes: Eg lagte jaffal mine litt for store, og brettet rundt på "baksiden".. (men eg har bare gjort dette i nyrene..! Du får se selv hva som ser best ut, og hva som vil bli finest! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Lurte på kossen folk gjor, når dei skal montera neting i fronten på Primera.. Det er jo ikkje så møkje å feste i... Bare ei enkel "plast stang" som går over... Noken forslag te kossen eg kan gjer dette? Jeg tok å limte med superlim. Har funka bra nok for meg hitill hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg