KooPa TropA Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Jeg sliter med dette for andre gang. Har bytta speedometerwire. Problemet kommer når jeg skal tre wiren inn i gearkassa, den vil ikke helt inn. Dermed får jeg heller ikke speedometeret til å virke. Jeg har prøvd å lirke den inn, prøvd å ta i litt, men ingenting ser ut til å hjelpe. Sistgang slet jeg med dette en stund, så kom faren min og tredde den inn med en gang, uten problem. Noen tips til hvordan jeg skal få den inn i gearkassa? Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 bare å prøve å prøve det, skal vel treffe noen tagger neddi der som får den til å snurre:) snurr litt på vaieren når du putter den neddi, ikke bruk for mye makt, bare lirk den rolig og forsiktig neddi, så skal du se at den setter seg der den skal:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg