-cardudde- Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Hey! Så en sinnsyk rå sølv Bmw M3 av den gamle typen ved Ica i Heggedal oppe ved lyskrysset hvis noen har vært her før. hakke så mye peil på bmw.men den er lik Neonmuffler sin bimmer..var en grom lyd i den å :pray Noen som har noe info/bilder av skjønneheten? yodude Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Det vil si en bmw e30 m3..fete biler..! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Sikker på at det var en M3? fordi fetteren min har en Strøken E30 325 og han bor i heggedal. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Sikker på at det var en M3? fordi fetteren min har en Strøken E30 325 og han bor i heggedal. Jepp..den hadde hvertfall m3 dekaler.. :pray Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 det går en e30 m3 sølv rundt i asker, den er nais=) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Jepp..den hadde hvertfall m3 dekaler.. :pray Verdens mest solgte bildel, ellerno..? :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Verdens mest solgte bildel, ellerno..? :) hihihi lolololol Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 det går en e30 m3 sølv rundt i asker, den er nais=) Har du noen bilder av den?:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Har du noen bilder av den?:) nei har nok ikke det.. kanke ta bildet av hver bidige m3 jeg ser, da blire mye :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Jeg ser den bilen støtt og stadig i asker, han er OFTE ute med den.. så han seinest i går kveld, og da hadde han med seg ei blondine som så ut som om hu kanskje var 14 år.. vet ikke om det var søstera eller ungen, men liten var hu ihvertfall.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Jepp..den hadde hvertfall m3 dekaler.. :pray var det skjermbredding på den da? eller bare dekaler? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 var det skjermbredding på den da? eller bare dekaler? det er en m3;) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg