Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt billig farget skai? (Skinn etterligning)

Ranger emnet

Fashen

Anbefalte innlegg

Vinyl er vel det letteste å få tak i, salmakere, diverse industrisøm bedrifter osv.

Skal ha rød vinyl selv nå, regner med jeg får tak i dette her i byen.

Om du tenker å handle fra Industrisøm på Stoa Nils Petter, vil jeg anbefale deg å droppe det. Kjøpte noe vinyl der til merca fordi det passet så bra til interiøret, men fy f............ for en drittvinyl. Mister strukturen svært fort.

Snakk med Anders (som i Fleischer), han har visstnok tilgang på en glimrende vinyl. Skal sannsynligvis prøve den selv.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du tenker å handle fra Industrisøm på Stoa Nils Petter, vil jeg anbefale deg å droppe det. Kjøpte noe vinyl der til merca fordi det passet så bra til interiøret, men fy f............ for en drittvinyl. Mister strukturen svært fort.

Snakk med Anders (som i Fleischer), han har visstnok tilgang på en glimrende vinyl. Skal sannsynligvis prøve den selv.

mvh

Glenn

Oki, jaja da får jeg ta en prat med Anders da, kan ikke ha noe drit, skal jo sy noe spesielle dørtrekk, og det bør holde skikkelig.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mvh

Glenn

Tenkte bare jeg ville si at Industrisøm på stoa ikke selger vinyl.

De selger skai og skinn stort sett.

Så det er mulig vi går for skinn, skal høre litt med priser hos Anders først.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare jeg ville si at Industrisøm på stoa ikke selger vinyl.

De selger skai og skinn stort sett.

Så det er mulig vi går for skinn, skal høre litt med priser hos Anders først.

Noen kaller det vinyl, andre skai. Kunstlær er vel noe vi er enige om. Er samme saken.

Dem hadde skinn til ganske ok priser der. Kikket litt på det.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider