Dany D Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Her er første bilen jeg har moddet på veldig lenge.. Skriv kommentarer og ting jeg kan forbedre. :) [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Haha. Den ble drit fet! Syns du burde fjerna logoen i grillen og fiksa et sideskjørt. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dany D Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 jepp.. will do Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 dritfet denne, stusset litt over at den har luftinntak i førerdøra, hvor går denne luften?:p nå forsvant bildet, så jeg ser ikke noe mer, så da kan jeg ikke si noe mer heller... X EDIT: Nå ser jeg bildet, syns det kanskje er litt overkill med det panseret på en så liten bil, hadde enda panseret vært litt lengre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dany D Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Noe sånt du tenkte deg?[/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dany D Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 sletta det fra photobucket.. skulle nok ikke gjort det :wonder lagra det nye bildet med samme navn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Hmm. Ser ikke hele bildet. Edit: ser det nå. Ble bedre ja! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg