daho Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Nå har jeg fått senka den. 60-60. Det ble for lavt. Så nå MÅ jeg bredde skjermene siden jeg ikke får inn fingeren mellom dekket og skjermen. Sånn ellers så har jeg fått bestilt meg 90 fanger sett med glassklare blinklys, med park. Kjøpt en 1984 mod jetta med 90 dører og 90 fangere. Derfra tar jeg grill listen og fordørene. Hvis det er noen som vil ha deler så får de si ifra for jeg trenger ikke resten. Bilder kommer. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 ja.. her var en god photoshop mod (eller nei :p) jaja.. du ser jo sånn ca. vansklig med så dårlig kvalitet på bildet Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Her er noen flere bilder, dårlig kvalitet. Men har bare mobilkamera. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Fått tatt noen nye bilder og montert 90 fanger forran. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 har en del deler til golf 2 liggende for salg jeg du får skrike ut hvis det er noe du trengerdeler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg