daho Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Hun er født i 87. Under panseret hennes skjuler det seg en 1.8L GU motor. Hun er av typen GL, innvendig så er speedometeret hvitt, det er svarte stoffmatter med rød kant. 4% Soting på bakrutene. Hun gir ikke noen lyd fra seg innvendig pga innbrudd for en stund siden, men det skal ordnes. Utvendig er hun ikke noe spesiel. Kun antenna som er tatt vekk. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Pen bil detta daniel... :cool: Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjartan Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 jente bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 jente bil :) Må jo *kjøre* ei jente... Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Meget pen bil, senk den? trenger vel egnetlig ikke gjøre mer enn det. Emblemfri grill og grill list hadde også gjort seg;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Meget pen bil, senk den? trenger vel egnetlig ikke gjøre mer enn det.Emblemfri grill og grill list hadde også gjort seg;) 60-60 senk kommer, samme med lista. Må få somla meg til å få kjøpt grill. Ellers så skal jeg sveise bakluka og dør håndtakene. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valdemar Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Pen bil :) Jeg ville bytta bakfangeren til en med GL list + bytta ut blinklys og baklykter. Hva er de svære vindusviskerene forran? Likte ikke helt de. Senk blir bra og sveisa bakluke. Stå på :ratatatat Edit: skriveleif Siter Dont take life too seriuosly, you never get out alive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 tror de "svære" viskerene er de carbon sakene du får kjøpt på biltema... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valdemar Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 oki. De må bort!!! Siter Dont take life too seriuosly, you never get out alive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 oki. De må bort!!! Det skal de. Kan hende jeg selger bilen etter sommeren. Kjørte bilen til en kamerat i hele helgen, og da var det ekkelt å kjøre min etterpå. Kjørte en Corrado g60 turbo, 60-40 senk, stabstag, 205-35-17 og bitte lite ratt, når jeg kjørte min etterpå så var det som å kjøre lastebil som gikk som en dass og oppførte seg som en gyngestol i svingene. Noe jeg tenkte på: Er det noen i norge som har sveisa igjen dørene bak på en fire dørs? Langs kanalene og oppover skjermen. Da blir det en 3 dørs som kan sveive ned rutene bak. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Det skal de. Kan hende jeg selger bilen etter sommeren. Kjørte bilen til en kamerat i hele helgen, og da var det ekkelt å kjøre min etterpå. Kjørte en Corrado g60 turbo, 60-40 senk, stabstag, 205-35-17 og bitte lite ratt, når jeg kjørte min etterpå så var det som å kjøre lastebil som gikk som en dass og oppførte seg som en gyngestol i svingene. Noe jeg tenkte på: Er det noen i norge som har sveisa igjen dørene bak på en fire dørs? Langs kanalene og oppover skjermen. Da blir det en 3 dørs som kan sveive ned rutene bak. Heftig prosjekt da, hadde jeg hatt 4'dørs hadde jeg begynt md engang!! Om det er til å gå godkjent, det aner jeg ikke..! hehe.. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 det må jeg si høres tøft ut... ta og lag noen tegninger og dra på biltilsynet i kongsberg og prat med de... de sier mye fornuftig når det gjelder slike ting... Kan da ikke være så vanskelig å få godkjent.... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Noen som vil photoshoppe? Ta vekk dør håndtak, shave bakluke og "sveise bakdør" Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Noen som vil photoshoppe? Ta vekk dør håndtak, shave bakluke og "sveise bakdør" Da bør du ta noen bedre bilder og legge de ut i photoshop forumet i bildestørrelse 1024*768 eller større... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Da bør du ta noen bedre bilder og legge de ut i photoshop forumet i bildestørrelse 1024*768 eller større... Har ikke tilgang på digital kamera, så det ble mobil bilder. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg