Gå til innhold

Vålerbanen 26juni. Noen som vil være med å kjøre??

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Har dere leid banen hele søndagen? tar dere max med 3 til? Jeg skal kjøre 24 juni, så jeg tør ikke garrantere at jeg har bil og dekk til 26 juni. Men sjaføren er klar :).

 

kunne du lagt ut et tlf nr? eller sendt meg det på pm. Bedre å ringe litt enn å ta alt på nett.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere leid banen hele søndagen? tar dere max med 3 til? Jeg skal kjøre 24 juni, så jeg tør ikke garrantere at jeg har bil og dekk til 26 juni. Men sjaføren er klar :).

 

kunne du lagt ut et tlf nr? eller sendt meg det på pm. Bedre å ringe litt enn å ta alt på nett.

 

hm... les mere her: http://www.mjostreffet.com

vi møter opp klokka 1500 og har "teori" frem til 1600.. og kjører frem til 1900.

 

Det er ikke tillatt å drifte osv etter det jeg har skjønt ... er vel det du driver med? hehe

 

det er bortimot 8 ledige plasser men vi vil gjerne ha med minst 3 stk. til.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ligger tråden på Honda Civic forumet? Er lagt ut tråd på Club Honda om samme tema, men ser ikke ut til at noen vil være med. Det er Calibra klubben som leier ikke sant? 200 klubben har leid bana fra 12-16 eller er jo en times teori og kjegledill iberegnet der da.. :) Men skal ha det morro jeg ja...hehe så lenge det ikke er den forbanna elgtesten!!! :aug:

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er helt sjukt skuffende... under 10stk. calibraer som vil kjøre på bane og over 30stk. påmeldt til selve treffet vi har... flaut vil jeg mene..

 

Hørte rykter om at dere har flere som ville være med men som ikke fikk plass pga at dere hadde fullt opp? vi har 4-5 plasser ledig om noen av 200sx folkene vil kjøre med oss :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er helt sjukt skuffende... under 10stk. calibraer som vil kjøre på bane og over 30stk. påmeldt til selve treffet vi har... flaut vil jeg mene..

 

Hørte rykter om at dere har flere som ville være med men som ikke fikk plass pga at dere hadde fullt opp? vi har 4-5 plasser ledig om noen av 200sx folkene vil kjøre med oss :)

 

Vi har hatt et bra forfall siste dagene og mangler selv noen for å fylle opp kvota.

 

Har dere virkelig bare 10 stk til kjøringa?

 

Hmm, har jeg ikke fått nok, kan det hende både jeg og noen andre henger oss på. Time will show.

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt et bra forfall siste dagene og mangler selv noen for å fylle opp kvota.

 

Har dere virkelig bare 10 stk til kjøringa?

 

Hmm, har jeg ikke fått nok, kan det hende både jeg og noen andre henger oss på. Time will show.

 

vi hadde i utgangspunktet 19stk. forhåndspåmeldte... og endte opp med 13biler ca... skuffende men vi hadde det kjempegøy!!!

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ca 32 forhåndspåmeldte, endte opp med 23...

 

Men artig var det!

 

Bortsett fra brennhet sol og rimelig stekt flesk er jeg kjempefornøyd :) porscha til mutter fikk leke seg rimelig hardt en stund :)

bare så synd det der med oppmøte... vi tre som arrangerte ble rimelig blakke da vi måtte legge ut det som mangla da interessen som sagt var laber (mildt sagt) OG i tillegg hadde våler crewet fått med seg at vi var over 20 stk. så vi trengte 3 instruktører istedenfor 2!!! så vi fikk en regning på 1500kr ekstra... latterlig... ikke EN eneste gang har vi sagt til dem at vi har mere enn 20 påmeldte til kjøring... senest tirsdag hadde vår "baneansvarlig" sendt bekreftelse til hun dama som har med detta å gjøre om at vi var 19stk. som kom...

Men opel er opel og det fallt fra endel folk pga ødelagt dit og ødelagt datt..hehe derfor endte vi opp med 13stk. biler.

 

Anyway... neste år vil vi gjerne prøve en ny greie... hvem er "lederen" for 200sx treffet? Skulle gjerne ha snakka litt med han :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår