Krazy3en Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Hvor finner man denne typen håndtak? På hvilke biler liksom? Og er det noen forhandlere som selger slike? Denne typen Mvh. Bjørn-Tore Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 jeg ahr et sånt kitt som jeg kjøpte for en stund sia. med plate og alt som skal til.. du må sveise det inn bare.. hehe 500 kr så er det ditt Mvh Lars moe Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Ikke for å spore av, men dette er relevant for alle som tenker disse veier, hvordan kobler man lukke og åpne funksjonen? Lillebror; kittet ditt, er det med eller uten dørlåser?;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 uten nøkkelhull :) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Hmm.. Trenger bare håndtaket jeg.. hehe.. Fra pasasjer siden. Uten nøkkel hull! Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Hvor finner man denne typen håndtak? På hvilke biler liksom? Og er det noen forhandlere som selger slike? Denne typen Mvh. Bjørn-Tore Tuning.no har disse kit`ene. Ellers kan du jo være heldig å finne hos huggeren på de fleste audi-modeller før -98 mener jeg å tro. Fant noen her hos en hugger, han skulle ha 200 kr. (PS: du må selvfølgelig finne dører som er ødelagt men har hele håndtak) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg