|TobbE| Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Her tenkte jeg at de som vil kan vise sine før og etter bilder slik at man kan bli litt innspirert av andre.......:ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|TobbE| Skrevet Mars 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 ett til...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Denne tråden er startet før... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|TobbE| Skrevet Mars 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 hvor??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Originally posted by |TobbE| hvor??? Finnes to slike poster fra før :) #1 #2 Ps: Tøft at du e med på forumet! :) Treng litt bilaktivitet i Narvik nu. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|TobbE| Skrevet Mars 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 nei men da får jeg vel bare henge meg på en av di da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mars 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2003 Faen ta den avataren din jonte :) får problemer å lese.. Skifter du navnet ditt til 'Jente' nå så er inboxen din full i løpet av en time ;) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Mars 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2003 hehe trekker øynene bort fra det som er å lese... jævli deilig berte da!!yummy yummy Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2003 He he dama mi syns den var "dum" .. skjønte ikke vitsen med å ha den der.. Må si meg uenig med ho.. syns den var "kuul" jeg.. nice dame Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg