Hazert Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Noen som har noen bilder av plasseringsmuligheter av tv i golf 3 ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Slik hadde jeg min... Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 her er min løysing: veit skjermen står litt skeivt på d siste bilde,. men jeg kan vri skjermen litt til hver side.. jeg har play station i min bil, som forøvrig er festet opp under på pasasjersiden. omformeren til denne ligger i rommet bak skjermen!! hva merke er det på utstyret du har kjøpt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 jeg har indash, men vurderer å modde inn i åpningen der de 2 som har posta har.. + i nakkestøttene Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 her er min løysing: veit skjermen står litt skeivt på d siste bilde,. men jeg kan vri skjermen litt til hver side.. jeg har play station i min bil, som forøvrig er festet opp under på pasasjersiden. omformeren til denne ligger i rommet bak skjermen!! hva merke er det på utstyret du har kjøpt? Jeg kjøpte det ikke i går uansett, var Cube men ble frarådet av BilRadioSpesialisten i Tr.heim med å kjøpe, så han ville heller sette sammen et tilbud for meg på Pyle skjerm og dvd spiller, skal få prisene i dag. Så får se om jeg går for den pakken :) En kamerat av søstersen har Pioneer indash dvd/tv som han vurderer å selge, så jeg skal se på den i dag å prøve å få fiksa en grei pris på den, så kanskje jeg går for indashen i stede. Men jeg skal ikke montere bra i golfen jeg har nå, for den skal jo selges, skal ha alt utstyr jeg driver å handler inn nå i nesten bil, som blir en golf III vr6 så fort min blir solgt :) Skal se om jeg får prøvd meg på å formere glassfiber å lage noe kult der, men det vil jo vis seg :) Får prøve til jeg blir for nøyd, vet ikke om jeg skal ha indash'n i det hullet som cdspilleren er nå, eller om jeg skal ha den der og finne en annen plass å ha cd spilleren, må bruke cdspilleren som hovedenhet slik at jeg kan styre lyden av den pioneer indashen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 De har dvd-spiller med skjerm som flipper ut på http://www.komplett.no for 6500. Husker ikke merke. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 De har dvd-spiller med skjerm som flipper ut på http://www.komplett.no for 6500. Husker ikke merke. Det er den spilleren jeg har.. Medion Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Da har jeg kjøpt meg indash pioneer dvd/tv :) er 7" skjerm på den, motorisert osv.. utrolig fet :) kan ta et bilde senere når den er montert :) Plasserte den der cd spilleren sto før jeg, så får jeg heller gjøre noe med askebegeret på neste golf, skal jo selge nå så ikke så mye vits å begynne å ødelegge den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Selger du den "gamle" pioneer spiller'n din eller? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Nei desverre, må nok ha den, må bruke den som hovedenhet til skjerm/dvd systemet for å styre lyd osv :/ Hvis jeg ikke hadde bruk for den så hadde den nok vær til salgs ja :) Bilradiospes selger den til en grei pris :) - http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1312 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Nei desverre, må nok ha den, må bruke den som hovedenhet til skjerm/dvd systemet for å styre lyd osv :/ Hvis jeg ikke hadde bruk for den så hadde den nok vær til salgs ja :) Bilradiospes selger den til en grei pris :) - http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1312 Okay.. sånn og forstå ja. Tenkte ikke på det jeg, men da er det greit yodude Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Tenkte jeg kunne slenge ut et bilde av hvordan thamazter bygde tv brakketen i min bil,så godt som slik jeg ville ha det. Greit at jeg hadde en ekstra ramme til askebegeret osv.. beklager de litt dårlige bildene,den kule musikkvideon som gikk på akk da jeg tok bilde gjorde kamerat ufokusert.. hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg