TurboXs Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 er det like fjørben på disse bilene? har planer om å sette igang med bremser snart men giddere ikke det om det ikke er likt for skal ha på M3 understell regner jeg med... det samme gjelder understell..... begge disse tingene er planer med tiden men bakstillinga bør komme på før mellonmaksel lages så sant det ikke er samme mellomaksene. vet noen hva som er vanlig pris på slikt??? bakstillinga er etter hva jeg har hørt meget bra. denne regner jeg med er bolt on....... nok engang..... pleas bare svar dere som vet så jeg slipper å drite meg ut på noe........... Takk Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 er det ingen her som vet noe av dette Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Du må i så fall bytte hele forstillinga, da passer alt overens... Siter "You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30. -M3 E30 Sport Evo '90 -E30 316i Sedan '91 -242L '76 B23 ([X] Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 er det like fjørben på disse bilene?har planer om å sette igang med bremser snart men giddere ikke det om det ikke er likt for skal ha på M3 understell regner jeg med... Takk Det er iallefall forskjeller på senkesett kjøpt til biler med 4'er og biler med 6'er, så nei, det er nok ikke likt. Du må i så fall bytte hele forstillinga, da passer alt overens... Dette vil nok uansett være det beste.. :) Siter 88/92 BMW E34 535i/M5 (S38B38 340 hk/400 Nm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 ok.... ja men er på jakt etter m3 understell noen tips om hvor det er å få tak i.... skal legge ut ønskes kjøpt men tipper ingen har til salgs....... monterte i dag recaro stol i min bil... skal ha inn den andre snart å men orket ikke i dag.... Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Prøv O.S. -Bildeler i sirevåg. De hugger allslags BMWer. Men det beste markedet er nok tyskland. Prøv http://www.ebay.de det er en plass hvor ALT finnes... Siter "You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30. -M3 E30 Sport Evo '90 -E30 316i Sedan '91 -242L '76 B23 ([X] Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg