psychoExtreme Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 etter litt vel hard børning der eg la en 200 m(!!) lang stripe og der børning inn mot fjellvegg var ingredienser er nå motorfestene røket..motoren ser ut som den skal hoppe utav motorrommet når eg tyner på litt...diverse slanger hoppet av og ledninger ble slitt av...en vanlig dag med go40-en med andre ord..hehe nå står hele girspaken ca 5 cm til høyre for opprinnelig plass når bilen står i fri... ser ut som jeg kjører i sjette giret eg ikke har... kan det være ide å sveise de festene..hvordan evt...? hva med Scania fester..hvor kjøpes disse..hva anbefales...? Siter Eg blir i godt humør av øl! Visste du at... -Menn bommer ikkje på doskåla fordi dei slurver, men for å markere sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Gå på volvoen høggen og kjøp dieselfester.. koster 128.-stk:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Gå på volvoen høggen og kjøp dieselfester..koster 128.-stk:D Hvorfor ikke kjøpe det nytt? Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hvorfor ikke kjøpe det nytt? eee...De er helt nye... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 eee...De er helt nye... Det stod høggen serru ;) Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Det stod høggen serru ;) Skjønner..Men på Volvohugeren i bergen har de massevis med nye slitedeler...Faktisk billi og:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Skjønner..Men på Volvohugeren i bergen har de massevis med nye slitedeler...Faktisk billi og:D Volvohøgger'n blir noe annet enn Volvoen høggen da ;) Da er jeg med :D Det så ut som du bare hadde glemt å fjerne "Volvoen". "Skyt ham ikke, vent til jeg kommer - skyt ham, ikke vent til jeg kommer" ;) Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Volvohøgger'n blir noe annet enn Volvoen høggen da ;) Da er jeg med :D Det så ut som du bare hadde glemt å fjerne "Volvoen". "Skyt ham ikke, vent til jeg kommer - skyt ham, ikke vent til jeg kommer" ;) Sorry skriveleif... notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 4?******** Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 4?******** 2 og 2 oppå hverandre tenker jeg... en hockeypuck er vel omtrent halvparten av tykkelsen til et motorfeste. Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 2 og 2 oppå hverandre tenker jeg... en hockeypuck er vel omtrent halvparten av tykkelsen til et motorfeste. skader vel strengt tatt ikke om motoren kommer lenger ned... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psychoExtreme Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 blir nok dieselfester da...hva er trikset for å lettest få skifta de... jekke motoren fra undersida eller...? talje i taket og hale den opp?? Siter Eg blir i godt humør av øl! Visste du at... -Menn bommer ikkje på doskåla fordi dei slurver, men for å markere sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 skader vel strengt tatt ikke om motoren kommer lenger ned... Så lenge ikke bunnpanna subber borti noe ja. Men det blir kanskje litt rart med girstanga... Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg