Kennet Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Noen som vet om noen steder hvor det er mulig å få testa ut effekten i bilen? og få papirer på hvor mange hester det er i den.. Var på biltilsynet og skulle godkjenne motorbytte, men kontrolløren mente det var mye mer enn det jeg påstod i motoren, så trenger å få testa den.. Noen som vet hvor og pris på dette ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Jeg og en kamerat dro til NAF i Askim og målte hestene der.. Mener ikke det var så dyrt hvis du er medlem.. Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Mener NAF i Oslo har rulle, men husker ikke sikkert da jeg aldri har vært der selv. Viste du bilen hos gjøkene på Billingstad? Eneste de duger til er irritasjon, og å levere ut skilter og prøveskilter... Har prøvd der selv, men etter å ha kasta bort prøveskilt og møtt på en annen kar som plutselig mente noe helt annet enn førstemann, dro jeg til Drammen. Gikk igjennom på første forsøk der, pluss at det var drop-in og grei service. Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyttekassa Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 du kan jo dra på autoconsult i skotselva. ikke så langt Priser: http://www.autoconsult.as/Priser.htm Siter Bruksbil: Golf 5 TDI 4-motion Banebil: Audi 90q (x-audisentrum) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Botne Bil I Holmestrand. Vet ikke om noen nærmere enn den og Autoconsult sin. Hvor mye eventuellt en Naf-rulle er til å stole på vet jeg ikke.....? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 du kan jo dra på autoconsult i skotselva. ikke så langt Priser: http://www.autoconsult.as/Priser.htm takk for tipses dyttekasse, time er bestilt på mandag 27,06.. blir spennende :P Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg