Bebis Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Jeg har tenkt til og kjøpe meg et nytt frontsett til bimmer'n min.. Tenkte til rundt 2000kr.. Noen som har noen tips om hva jeg bør kjøpe?? Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Etter det jeg har hørt er Morel ganske bra. Men det er i prisklassen lit over, så hvordan disse er må du høre med forhandleren. Forhandleren er såpass seriøs at han selger deg ikke noe dritt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Rockford Fosgate Lightning Audio Infinity er alle gode merker som har komp.sett i denne prisklassen. Få deg en demo en plass, så får du høre sånn ca hvordan de spiller. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Du har jo også Picasso og L.O.S settene til Soundstream. Er nok best å få en lyttetest for å avgjøre hva du liker. Uansett så er monteringa kritisk for hvor godt det vil låte. En annen ting er så hva du har plass til. Hvor store høyttalere kan du ha, hvor dype kan de være osv. Skriv gjerne ned alt som kan tenkes å ha relevans og litt til :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basskongen Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Jeg har tenkt til og kjøpe meg et nytt frontsett til bimmer'n min..Tenkte til rundt 2000kr.. Noen som har noen tips om hva jeg bør kjøpe?? Hallo til bilen din ville jeg absolutt valgt Focal, feks modelen 130V2 den spiller skikkelig bra og ikke minst sinnsykt pent. Focal er noe av det beste jeg har brukt, de har vært med i flere tester og vunnet, se blant annet Lyd & Bilde der fikk de 10 av 10 mulige! sjekk opp http://www.iceaudio.no de er importør, de skal også delta på bilstereoshowet på cbelektro,http://www.cbelektro.no hvis du skal på det så kan du sikkert få høre og teste ut de mot andre høyttalere.BK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Focal har sett i den prisklassen, men erfaringen er at de spiller i en prisklasse høyere :) en de koster Frank se http://www.iceaudio.no Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Takker for alle svar!! Skal se litt på focal Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Har sett på bilradiospesialisten sin side og fant et Pioneer frontsett.. Det står at de har "Super Sound" og spiller helt nydelig noen som har prøvd disse erfaringer?? http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=854 Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Du linka til et sony frontsett, å det ville jeg ha holdt meg unna, pioneern vet jeg ingenting om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 "Super sound" fra Pioneer? Det har jeg ennå tilgode å få med meg... Jeg ser at det har blitt foreslått en del ovenfor her. Gjør et valg utifra det du synes låter best. Jeg er sikker på at de fleste merkene kan høres på CB Elektro sin tilstellning den 25. Juni. Jeg kommer i alle fall! sombrero Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 "Super sound" fra Pioneer?Det har jeg ennå tilgode å få med meg... Jeg ser at det har blitt foreslått en del ovenfor her. Gjør et valg utifra det du synes låter best. Jeg er sikker på at de fleste merkene kan høres på CB Elektro sin tilstellning den 25. Juni. Jeg kommer i alle fall! sombrero Mvh Pål Sony var det gitt. hehe =) Jeg tror jeg kanskje skal satse på Focal.. Drar på ferie den 25 juni så får ikke dratt dit.. =( Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basskongen Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Dropp ferien, detta må du få med deg, var der ifjor tok helt av, ska ditt i år også. Focal er skikkelig bra, ingenting å si på det nei .-)Hvis Morel ska nedover også så kan duu sjekke ut hans høyt også det er visst skikkelig saker det å, hakke prøvd sjøl men har hørt at det er i Focalklasse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Morel Pulse 5.25" sett koster veil 1950,- 6.5" sett 2090,- Det spiller bra i forhold til pris Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg