Gå til innhold

Trackday 20/7-05 Rudskogen

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det høres bra ut yodude

Er dere klare for drifte konkuranse?

Tenkte vi kunne ha den på baksiden av rudskogen i s kombinasjonen

,man trenger nemelig ikke så mye hester for at det skal blir bra/fett å se på mm

snakket også med kenneth moen i går å han kommer å lærer oss sikker noen bra triks for de som skulle ønske det også :)

 

legger til noe jeg også har gjort på noen andre sider :

 

Hei

 

Har snakket med Rudskogen motorsenter i dag

å det har vært mye treff nå som hvor de ikke har vært noe fornøyde med hvordan banen har blidt brukt på !!

Dette er jo ikke en rallycross bane med det menes at hvis man kjører ut på f.eks gresset så skal man IKKE burne mm ,men kjøre rolig ut på banen uten noen unødvendive skader !!

dette med å kjøre ut i sandfella også har vært et stort problem

,slipp gassen ,man blir dratt opp av sandfella så skal man kjøre inn i depoet og spyle av bilen slik at vi ikke fyller BANEN med slikt

Man skal heller ikke stå stille å BURNE da dette ødelegger asvalten man kan BURNE men da i bevegelse

Det vil jo bli et førermøte kl 1600 der vi informerer om hvordan man skal oppføre seg på banen og ikke

 

Vi vil også skille i mellom banebiler og vanlige biler

 

Tror nok dette skal gå smertefritt

 

sefølgelig skal det sladdes ,men ikke helt ukontrolert mm

 

Vi kan jo også ha en breisladd konkuranse ,å da kan vi bestemme oss her hvor vi skal ha den ,enten den vanlige svingen eller s kombinasjonen på baksiden

 

så stem i vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra oppbrukt ihvertfall....

 

Enig, syns vi burde ta S-kombinasjonen bak da folk som har lite hester også kan klare den uten å sette på vinterdekk fra nigeria... Devil

 

Jeg har mekka på bilen som en gal siden jeg kjørte av og parkerte i bekken i S-kombinasjonen bak der (Pass på, dekkbarrieren kommer fortere enn du tror...) så jeg er klar som ett egg!

Nå også uten eksoslekkasjer, og med mer trykk :)

(Ser litt ghetto-stil ut da, rusten plate som fester IC og radiator)

Bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanskelig å holde hele svingen igjennom hvis man ikke har godt med hester

rundt langsvingen,tror de fleste har mer glede av s kombinasjonen på baksiden

 

hadde breisladd konkuranse i s kombinasjon forrige helg på opeltreffet..

er ikke så lett i nedoverbakke,, jeg stemmer for langsvingen,,

men det kommer jo ann på da. er det masse biler med 125 hk så er ikke langsvinger så lett heller.,

www.opelragger.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sefølgelig er hjelm påbudt :)

 

Noen småtips å ta med seg :

 

-Hjelm

-førerkort

-en bil som er i teknisk stand

-Penger til kjøring kr 500,-

-Exstra sjøfør på bilen kr 200,- (to som deler på samme bil )

-verktøy

-jekk

-hjulvinne

-exstra bensin (bensinkanne)

-masse drikke (vann,mineralvann)

-masse godt humør yodude

 

Vi trenger også flagvakter som kan bistå ,her kan man også få muligheten til å filme litt ...

 

Er det noe spes uten om dette kan dere også ringe 91531334,så sier jeg som politet ,men dette må ikke misbrukes.... :boxing :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår