Gå til innhold

Svart supra i trondheim

Ranger emnet


automatiker

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
Er det noen som vet hvem som eier den svarte Supraen som har stått på Bjørnstad Bil noen ganger?

 

Yepp :) Men...eieren ønsker minst mulig publisitet rundt bilen...og jeg vil ihvertfall respektere dette :) Men det stemmer nok at den holder til i Orkdalsdistriktet ja...så alle ting ligger til rette for god oppfølling fra Bjørnstad Bil ihvertfall :D

 

Bilen er omtalt her :)

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=8366

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ikke være den som står på BilRadioSpes eller no ?

 

Nope....den er min...og er ikke fullt så "hissig" som den sorte det snakkes om her :D ...min er foresten Anthracit-farget (Les koksgrå med brunfarge i..eller omvendt :D))...og ikke sort :)

 

vet ikke jeg, bare sett supra der noen ganger ...

 

Jeg jobber dær :)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp :) Men...eieren ønsker minst mulig publisitet rundt bilen...og jeg vil ihvertfall respektere dette :) Men det stemmer nok at den holder til i Orkdalsdistriktet ja...så alle ting ligger til rette for god oppfølling fra Bjørnstad Bil ihvertfall :D

 

Bilen er omtalt her :)

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=8366

Ok, har sett den kjørt litt i Orkdal i sommer ja.

Vet du om det er gjort noe med motoren på den Supraen?

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den svarte Supra'n på solsiden på lørdagsnatten jeg også. Faktisk noe av det peneste jeg har sett på en stund. Veldig gjennomført bil.

 

Bilen er Rå den..uten tvil :D

 

Var i tillegg to ganske så store sub'er i hattehylla... :)

 

Skyldig..på alle punkter :D Er jeg som har solgt ham gromanlegget :D

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår