Hondafan Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by HondaBabe Holder 41 episoder av Bangbus Mr.Happy?? hvilke episode nr mangler du? kanskje vi andre har?! Vil ha S14a X `93 Honda del sol X `86 Passat Combi :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 hehe, tja tror det er de 4 siste jeg *hirr, hirr* Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 2, 2010 Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 2, 2010 Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 Hva var vitsen med den 7.5 års-bumpen? :thumb :nono: URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 2, 2010 Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 Et forsøk på å vekke gamle helter til live? For å vise at alt var bedre før? Det hybelbildet er jo den nostalgitrippen i sent nittitalls-innredning for unge herremenn? CRT og VHS, kidsa i dag vet jo ikke engang hva det ER for noe. :D For ikke å snakke om at dette er ren og pur bilforumet.NET historie. Bare se den logoen. Det er mange versjoner siden det. V1.01 ell.no? Ja også var det en liten jakt på Bismarckens memoarer da. Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet September 2, 2010 Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 Haha, jeg lo litt.. Bra tråd ;) 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet September 3, 2010 Rapporter Share Skrevet September 3, 2010 Usaklig oppførsel av en moderator... 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet September 3, 2010 Rapporter Share Skrevet September 3, 2010 mm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg