Ro0oG Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Natt til Tirsdag 7/6-05 ble alle mine 4 felger stjålet fra bilen i Oppdal. Vet ikke navnet på dem, men det var 16" med 205/45 dekk som var noe slitt... Bilen stod hjemme hos meg, og det skjedde mellom midnatt og 7 på morgenen. CD-spilleren i bilen til naboen ble også stjålet! Bilen stod hjemme hos meg, og det skjedde mellom midnatt og 7 på morgenen. CD-spilleren i bilen til naboen ble også stjålet! Har noen opplysninger/mistanke om hvem det kan være send en P.M. SNAREST!! Ser dere lignende felger til salgs eller på en annen bil så si ifra! Alle opplysninger er av interesse da vi skal knekke nakken på bastardene! Det er også mulig de kjøper nye dekk til dem siden de var ganske slitt... Vær oppmerksom på dimensjonene!! :) Bilde av felgene: Siter Christian Rogstad - høvdingen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anonym Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Lad rifla..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-dude Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 ja for faen, man stjeler ikke felger ( ikke i det hele tatt, men dere skjønner.. ), hent balltreet :deng :deng :deng Siter Lyst på en 318/320i coupe jeg. 92-94, jess, da kjører vi for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Har den tyngste skiftenøkkelen klar, i tilfelle jeg møter noen. :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 finner du folka, så skal jeg ta med den største momennøkkelen! så drar vi dem sammen! tror jeg skal skaffe meg låsebolter jeg nå... folk er blitt gale Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Skal holde utkikk...har sett bilen din før i oppdal, du er nesten naboen til bestemora til dama:D hehe. Sikkert noen tatere på gjennomreise fra nord og skal sørover..de stjeler her på Otta til hvert eneste år!! helvete!!!!!:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Sikkert noen tatere på gjennomreise fra nord og skal sørover..de stjeler her på Otta til hvert eneste år!! helvete!!!!!:( Nå må ikke du ta alle under samme kam :P Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 hehe,neida, men det er bare sånn at de stjeler mye her på Otta hver eneste sommer de kommer hit, politiet har kastet dem ut fra den lille byen her til og med:P pga stjeling her og nordover helt til tr.heim... Håper det ordner seg med felgene dine RoOoG!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Skal holde øynene åpne for deg jeg :) Kjedelig når sånt skjer.. Uansett, lykke til! Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ro0oG Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Skal holde utkikk...har sett bilen din før i oppdal, du er nesten naboen til bestemora til dama:D hehe. hva heter dama di da? :rolleyes: Siter Christian Rogstad - høvdingen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Wullum, om det sier deg noe?:) forresten, du hadde vel forsikret felgene hos forsikringnsselskapet ditt?? da får du vel igjen nye?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ro0oG Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Wullum, om det sier deg noe?:) forresten, du hadde vel forsikret felgene hos forsikringnsselskapet ditt?? da får du vel igjen nye?:) vet hvem det er da ja! de var forsikret, og det er ordnet opp :p men de som tok dem skal allikevel knekkes! forresten, du sa noe om at det var noen som hadde blitt stengt ute... tror du det er muligheter for at det kan hjelpe på å finne dem? hadde tatt av om vi hadde funnet ut hvem det er! er bare så *knekkenakkenpådem*syk! har forresten kjøpt nye keskinfelger! kan ikke ha bil uten felger vettu... her er de (dårlig bilde): bilde av dem på bilen kommer når felgene kommer fra leverandør! :D TRENGER FORTSATT TIPS TIL EVENTUELLE JOKKEJÆVLER FOLKENS! :D Siter Christian Rogstad - høvdingen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hehe, ja finner du ut hvem de er så blir jeg gjerne med på ta en aldri så "liten" alvorsprat med dem..hater slike frekke jævler!! :deng :boxing Vel, blir ikke mye lettere å vite hvem som har tatt dem ved å finne ut akkurat hvilke folk som er stengt ute fra Otta av de taterpakkene..det kryr jo av dem, faan meg værre en maur!! anger2 Men det blir bra med keskinfelger da!;) Håper virkelig det blir en klarhet i saken, så vi alle får vite hvem felgtyvene er! bruk 16stk låsebolter på felgene dine du, så slipper du å bli frastjælt felgene en gang til..vet aldri når de dukker opp igjen..å der hvor du bor er det tettpakket med boliger da, så det sier jo bare litt hvor frekke de faktisk er:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-dude Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hehe, ja finner du ut hvem de er så blir jeg gjerne med på ta en aldri så "liten" alvorsprat med dem..hater slike frekke jævler!! :deng :boxing Må bare le av hvor mange bra smileys det er her på forumet, blir nesten litt overrasket hver gang jeg ser på en tråd, alltid forskjellige smileys, :D Siter Lyst på en 318/320i coupe jeg. 92-94, jess, da kjører vi for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 hehe, smileysene får fram våre følelser:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg