JenkaRiPS Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Hvordan er kvaliteten på denne kabelen? Må bytte ut min gamle Biltema Competition-kabel som holder på å gå i oppløsning :) Vurderer å kjøre 3stk. av overnevnte kabel isteden for det jeg har i dag. Kjører forresten IXOS RCA400-500 på front/rear i dag, og er forsåvidt godt fornøyd med dem da de er utrolig myke og fine og jobbe med men har noe svake plugger. Uansett - er overnevnte Monster-kabler et godt kjøp eller finnes det kabler i samme prisklasse som er et bedre valg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Står ingenting om den er skjermet eller hvor godt. For meg ser det nesten ut som en stue kabel.. Setter meg også litt skepisk når remotekabelen er i kabelen. Er vel en grund til at nesten alle andre store merker som lager kabler dropper denne. Den andre du har der er i hvertfall twisted så da forsvinner litt støy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Iom jeg er såpass fornøyd med IXOS-kabelen jeg har fra før, vurderer jeg et par IXOS RCA600-500 (Direktelink til IXOS) da jeg kan få disse til en nokså redusert pris :) Virker dette som et bra kjøp dersom man beskjærer prisen en god del? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 sjekk om de har noen med litt mer skjerm. jeg synes de så litt tynne ut ;) edit: hvorfor ikke kjøre 1000 med engang :D Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 http://www.interconnect.no/hifi/hifi_index.html Selv kjører jeg de som heter micro xln til min 4 kanaler. Krystall klar lyd. superior inductive loop area noise rejetion - over 60 db. Disse vant Auto Sound Grand Prix 2004 Koster 499kr pakka Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 http://www.interconnect.no/hifi/hifi_index.html Selv kjører jeg de som heter micro xln til min 4 kanaler. Krystall klar lyd. superior inductive loop area noise rejetion - over 60 db. Disse vant Auto Sound Grand Prix 2004 Koster 499kr pakka Da ser det jaggu ut til at det blir slike på meg også :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Du vil ikke angre! Ikke la deg lure av tykkelsen på kabelen Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basskongen Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Du vil ikke angre! Ikke la deg lure av tykkelsen på kabelen Bruker de i min bil også, det er knallbra kabler,kjør på :-) Ingenting er mer praktfullt enn å møte den eneste rette kvinnen. Det er like deilig hver gang.. BK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg