Meling Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 har et problem med å få trekt strømkabelen fra coupeen ut til batteriet, på en p11 gt. noen som har gjort dette og har noen tips og triks???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Er en gjennomføring bak hanskerommet. der har jeg lagt min.. Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Jeg også..men jeg har en 96 SRi.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raffe Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Jeg har lagt min under bilen i en hageslange og opp gjennom reservehjulsbrønnen. Siter 1997 Primera GT - KN filter - 17" Felger Lyktespoilere ------------- 02 Scania 164 - 580 - Jobbbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meling Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 den gjennomføringen bak hanskerommet, er den lett å komme til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Må skru ut hanskerommet, men det er fort gjort det.. Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meling Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 ok, får prøve på det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg