Anders Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Da har jeg loddet dioder i skiltlyset, det ble en del bedre :eddie Skiltlysene tatt ut. Glass klart til borring. Glassene borret med 2 hull. Diodene klargjøres/loddes til ledning, jeg brukte R-LED`s. Et sett ferdig loddet og limt fast med smeltelim. Et sett montert og ledninger strukket. Så må vi se om loddinga har tatt livet av diodene Puh..det gikk jo bra ;) Så klar for montering med strømtyver. Ferdig montert. Et skikkelig bilde av "hekken" sombrero Eneste som jeg kom på etterpå var at jeg skulle ha tatt et "før" bilde, men det får heller komme senere, tror jeg har det liggende et eller annet sted. No more "pære bytting" på meg! Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 not bad! men hadde ikke vurdert dioder med farger da?? eller er d no sånn lover å regler som sier at d skal vere hvitt lys?? husker ikke helt... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 haha, du og de der diodene :) Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 not bad! men hadde ikke vurdert dioder med farger da?? eller er d no sånn lover å regler som sier at d skal vere hvitt lys?? husker ikke helt... Mener det skal være hvitt... Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Tryggest med hvitt ja.... Det ble ganske schweeet da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 off topic. hei anders, jeg satt å vurderte å få meg dioder i parklysa jeg og, er dette noe du har hjemme hos deg selv, eller må jeg bestille dette fra dioder.no siden. tenkte det var lettere å ta heisen opp noen etasjer enn å bestille :) Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonV Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 er vel om å gjere å ikkje ha skiltlys? slik att onkel blå(les: purken) ser skiltet eller andre som vil annmelde? Det første eg gjer når eg kjøper ny bil, er å sjekke om det er ei enkel sikring til skiltlys, også ta vekk denne. ;) Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 er vel om å gjere å ikkje ha skiltlys? slik att onkel blå(les: purken) ser skilteteller andre som vil annmelde? Det første eg gjer når eg kjøper ny bil, er å sjekke om det er ei enkel sikring til skiltlys, også ta vekk denne. ;) Det er vel bedre enn å få en million forelegg? ;) Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonV Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 får ikkje forelegg for det. er berre 1er feil på eu-godkjenninga og. :) Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Ble kult det der anders :) Kan vel snart kalle bilen din for KIT nå ;) så mange dioder du beg å få. Snakker den? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirrmk Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Noen som har en liten anelse på hvilken dioder hos Dioder.no som passer til varmeapparatet og bryterne for varme i bakruta og tåkelys bak? Ønsker blå farge. De fleste er vel korte, men det finnes en lang i varmeappratet, mange også med blå kondomer på. Men hvilken type er det som erstatter disse? Må dette loddes selv? :wonder Eneste loddeerfaringen er fra GK elektro for mange år siden.... tannløs Kanskje selveste diodekongen kan gi noen tips? :D :D helpme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Jeg gir alltid tips hvis jeg kan yodude Du ser på denne tråden her: Brytere Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirrmk Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Så jeg må altså kjøpe løse for så å lodde? Hvor er det disse passer da? http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=24_25&products_id=29&osCsid=b5030ef442d20e8c8d6af300d4b3f632 og denne?: http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=24_25&products_id=35&osCsid=b5030ef442d20e8c8d6af300d4b3f632 og denne?: http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=24_25&products_id=36&osCsid=b5030ef442d20e8c8d6af300d4b3f632 Beklager alt maset, men jeg er helt blå... aneglsmili Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg